کد خبر: ۷۰۱۸۳۷
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۹
تعداد بازدید: ۲۴۴
باند سرقت‌های مسلحانه با گستره کشوری که متعلق به یکی از استان‌های جنوبی کشور بودند در نظرآباد بازداشت شدند.
بازداشت باند کشوری سرقت‌های سریالی مسلحانهمحمد قیومی از بازداشت عوامل سرقت‌های سریالی مسلحانه خبر داد که در شهرهای ساری، مشهد و شهرستان‌های استان البرز اقدام به سرقت می‌کردند.

به گزارش خبرداغ به نقل از دادگستری البرز،  وی افزود: پس از طرح شکایات توسط شهروندان و فضای رعب و وحشت ایجادشده توسط این باند، موضوع شناسایی این گروه توسط دادستانی نظرآباد و نیروی انتظامی استان البرز به‌صورت جدی در دستور کار قرار گرفت.

دادستان عمومی و انقلاب نظرآباد با تشریح اقدامات اطلاعاتی انجام‌شده برای شناسایی متهمان، توضیح داد: پنج متهم این پرونده، پس از یک ماه فعال اطلاعاتی در شهرستان بروجرد بازداشت و برای تکمیل تحقیقات به نظرآباد منتقل شدند.

پیشنهاد رشوه به ماموران پلیس

وی یکی از حواشی این پرونده را بازداشت بستگان این باند عنوان کرد و گفت: دو نفر از بستگان آن‌ها، تلاش کردند با پیشنهاد رشوه ۴۰ میلیون تومانی در سیستم انتظامی نفوذ کنند که با گزارش موضوع توسط کادر نیروی انتظامی و هماهنگی انجام‌شده، این افراد به همراه وجوه رشوه بازداشت شدند.

قیومی با تأکید بر نظارت جدی دادستانی و نیروی انتظامی این شهرستان بر اعمال مجرمانه توضیح داد: اعضای باند مسلحانه هم‌اکنون برای تکمیل تحقیقات و رسیدگی به پرونده در بازداشت به سر می‌برند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: