کد خبر: ۷۰۱۵۸۳
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۵ - ۲۳:۲۱
تعداد بازدید: ۲۸۱
منابع وابسته به وزارت دفاع عراق از انهدام مقر داعش در نینوا و هلاکت معاون ابوبکر البغدادی در جریان حمله هوایی خبر دادند.
مقر مرکزی داعش در نینوا منهدم شدبه گزارش خبرداغ به نقل از  مهر: به نقل از النهرین، وزارت دفاع عراق با صدور بیانیه ای اعلام کرد: اطلاعات با هماهنگی نیروی هوایی عراق موفق به انهدام مقر موسوم به کمیته مرکزی داعش در نینوا و هلاکت تعدادی از سرکرده های بارز داعش شد.

در این بیانیه آمده است: در میان کشته شدگان ابوعباس القریشی مسئول کمیته در نینوا و الرقه و مشاور ابوبکر البغدادی سرکرده داعش و مسئول فرماندهی عملیات تروریستها در نینوا به چشم می خورد.

وزارت دفاع عراق همچنین از هلاکت تایس بیل مونتی ملقب به ابوعمر هلندی مسئول خارجی های داعش و آنچه انغماسیون موصل خوانده می شود و هلاکت فیصل المعیوف ملقب به بفیصل الهلاویش محافظ ابوعمر هلندی در محله المهندسین نینوا خبر داد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: