کد خبر: ۷۰۱۵۷۵
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۵ - ۲۲:۴۶
تعداد بازدید: ۲۲۴
هافبک پرسپولیس گفت: پرسپولیس مدعی اصلی قهرمانی این فصل است و قصد داریم نیم فصل دوم را با قدرت شروع کنیم.
می‌خواهیم پیش از پایان فصل پرسپولیس قهرمان شودبه گزارش خبرداغ ؛ کمال کامیابی‌نیا پس از برتری پرسپولیس مقابل سایپا گفت: دیدار مقابل سایپا مسابقه‌ای بسیار خوب بود که در آن شاهد همه چیز بودیم و خدا را شکر با برتری ما به پایان رسید.

 

وی ادامه داد: پرسپولیس مدعی اصلی قهرمانی این فصل است و قصد داریم نیم فصل دوم را با قدرت شروع کنیم تا 3 یا 4 هفته مانده به پایان فصل جشن قهرمانی را برپا کنیم.

 

هافبک پرسپولیس در خصوص کارت زردی که در این دیدار دریافت کرد گفت: در آن صحنه من فقط توپ را زدم، اما داور به اشتباه به من کارت زرد نشان داد. حتی اگر در آن صحنه من مرتکب خطا هم شده باشم نباید اخطار می‌گرفتم. امیدوارم داوران نیز همانقدر که ما دقت می‌کنیم در جریان بازی دقت خود را بیشتر کنند و برای آرام کردن جو بازی از کارت‌های خود استفاده نکنند.

 

کامیابی‌نیا خاطرنشان کرد: در صحنه‌ای که کارت زرد گرفتم بازیکن حریف با آرنج به صورت من زد که داور این صحنه را ندید.


جام نیوز

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: