کد خبر: ۷۰۱۵۷۲
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۵ - ۲۲:۴۴
تعداد بازدید: ۴۲۳
احمدزاده در خصوص اضافه شدن سروش رفیعی و سامان نریمان جهان به تیم پرسپولیس گفت: 2 بازیکن با کیفیت به تیم ما اضافه و باعث بالا رفتن کیفیت تیم شدند.
رفیعی و نریمان‌جهان کیفیت ما را بالا بردندبه گزارش خبرداغ ،  فرشاد احمدزاده پس از برتری یک بر صفر مقابل سایپا گفت: خداراشکر 3 امتیاز بازی را گرفتیم و دوباره به صدرجدول برگشتیم. خوشبختانه فاصله خودمان را با تراکتورسازی حفظ کردیم و امیدواریم این فاصله را بتوانیم تا پایان فصل حفظ کنیم و قهرمانی را به هواداران‌مان هدیه کنیم.

 

وی در خصوص اضافه شدن سروش رفیعی و سامان نریمان جهان به تیم پرسپولیس گفت: 2 بازیکن با کیفیت به تیم ما اضافه و باعث بالا رفتن کیفیت تیم شدند.

 

هافبک پرسپولیس درباره صحنه اخراجش از بازی ادامه داد: در آن صحنه بازیکنان سایپا دو به تک بودند و باید خطا می‌کردم. به نظرم اخراجم درست بود. مجبور بودم بازیکن سایپا را بزنم و حاضرم سرم را برای پرسپولیس بدهم.

جام نیوز

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: