کد خبر: ۷۰۱۵۶۷
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۹
تعداد بازدید: ۳۳۶
زمان آماده سازی نداریم؛
سرمربی پرسپولیس گفت: «مثل همیشه بیشترین کمک از سوی هواداران بود و باید به خاطر حمایت پرشور آن ها تشکر کنم.»
برانکو: سروش بازیکن باهوشی است / اگر بخواهیم قهرمان شویم باید ریسک کنیمبه گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز،برانکو ایوانکوویچ در نشست خبری پس از پیروزی 1 بر صفر مقابل سایپا اظهار داشت: «بیشترین تبریکات خود را به بازیکنانم می گویم که قهرمانان واقعی هستند و در تمام جریانات آماده سازی و در زمین تاثیرگذارند. مثل همیشه بیشترین کمک از سوی هواداران بود و باید به خاطر حمایت پرشور آن ها تشکر کنم. همچنین به خاطر همبستگی بین باشگاه و هواداران که ضمانتی بزرگ برای قهرمانی است.»

 

وی افزود: «سایپا تیم بزرگی است که تلاش می کرد ما را غافلگیر کند اما ما بازی را به خوبی کنترل کردیم حتی پس از 10 نفره شدن.»

 

سرمربی پرسپولیس بیان داشت: «چند موقعیت داشتیم و یک گل قشنگ هم زدیم. باید ببینیم وضعیت بازیکنان در برابر فولاد چگونه خواهد بود. اما می دانم مشکل زیادی خواهیم داشت. همیشه اولین بازی خیلی سخت است مخصوصا وقتی گزینه قهرمانی باشید. به همین خاطر برد امروز بسیار مهم بود.»

 

وی اضافه کرد: «بعد از تعویض ربیع خواه و استفاده از احمدزاده در دفاع چپ، تیم را تهاجمی تر کردیم. زیرا اگر بخواهیم قهرمان شویم باید ریسک کنیم و در هر بازی برای برد برویم. هیچ آلترناتیوی برای این کار نداریم. متاسفم که فرشاد اخراج شد و بازیکن "تراکتور" اخراج نشد. به فرکی هم باید تبریک بگویم.»

 

برانکو درباره اختلافاتش با کی روش خاطرنشان کرد: «شما علاقه ای به بازی ندارید که می خواهید سوالی از مسایل غیر مربوط به این بازی بپرسید؟»

 

وی درباره مثلث میانی پرسپولیس عنوان کرد: «سروش را آوردیم که تیم را تقویت کنیم. متاسفانه او فقط دو تمرین با ما داشت. طبیعی است که زمان مشخصی نیاز خواهد داشت. بازی نشان داد که خوب توانستیم تیم را تقویت کنیم و حالا باید سایر بازیکنان این خط بیشتر به چشم بیایند. ما مایلیم که هرچه بیشتر بازیکنان باکیفیت داشته باشیم و همین بازیکنان برای یکدیگر کمک بیشتری می‌شوند. ما از طریق بازی‌ها باید بازیکنان را با یکدیگر هماهنگ کنیم.»

 

برانکو ادامه داد: «سروش بازیکن باهوشی است و ما نمی‌خواستیم بازیکنی بگیریم که فقط بازیکن گرفته باشیم بلکه می‌خواستیم از او استفاده کنیم. انتظار دارم و معتقدم که تیمم هنوز پتانسیل زیادی برای پیشرفت دارد اما متاسفانه زمان زیادی برای تمرین نداریم و باید در همین کوران مسابقه‌ها تیم را هماهنگ کنیم.»

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: