کد خبر: ۷۰۱۵۱۹
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۶
تعداد بازدید: ۲۱۱
پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: امیدوارم سرخپوشان بتوانند نخستین دیدار نیم فصل دوم را با اقتدار بردارند.
پرسپولیس باید گام اول نیم فصل را محکم برداردبه گزارش خبرداغ به نقل از مهر: حسین عبدی در رابطه با خریدهای پرسپولیس در نقل و انتقالات گفت: پرسپولیس در نیم فصل اول روند خوبی داشت امیدوارم این بازیکنان بتوانند زود با سایر نفرات هماهنگ شوند و به روند صعودی تیم کمک کنند تا پرسپولیس در نیم فصل دوم هم موفق عمل کند.

وی افزود: امیدوارم که هم نریمان جهان و هم رفیعی بتوانند هر چه زودتر در پرسپولیس با سایر نفرات هماهنگ شوند و به تیم در راه رسیدن به اهداف بزرگ قهرمانی در لیگ و موفقیت در مسابقات آسیایی کمک کنند.

پیشکسوت باشگاه پرسولیس در رابطه با دیدار سرخپوشان برابر سایپا در هفته شانزدهم لیگ برتر نیز گفت: سایپا با وجود اینکه تیم خوبی است اما نتوانسته امتیازات خوبی را در جدول بگیرد. پرسپولیس هم با توجه به هدفی که دارد باید اولین قدم در نیم فصل دوم را محکم بردارد و امیدواریم در این بازی به پیروزی برسد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: