کد خبر: ۷۰۱۵۱۳
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۵ - ۲۲:۲۳
تعداد بازدید: ۴۹۲
کاپیتان تیم فوتبال نفت گفت: نمی‌دانم در دیدار با استقلال به سوت داور، تاکتیک حریف یا هواداران بازی را باختیم.
نمی‌دانم به تاکتیک استقلال باختیم یا سوت داور؟به گزارش خبرداغ ، وحید حمدی‌نژاد پس از شکست یک بر صفر مقابل استقلال اظهار داشت: نمی‌دانم در این بازی ما به چه چیزی باختیم. به سوت داور، تاکتیک حریف یا تماشاگران واقعا نمی‌دانم هر کسی که بازی را دیده باشد متوجه نمی‌شود.

 

وی ادامه داد: از مسئولین ورزشگاه تختی هم باید تشکر کنیم که پول زمین را از ما می‌گیرند و سانس تمرینی به حریف می‌دهند. نمی‌دانم این چه شکلی است. داور هم خطای پی‌در پی علیه تیم ما می‌گرفت و این باعث شد بازی ما را بخوابانند.

 

کاپیتان نفت تهران تاکید کرد: کجای دنیا در مسابقه این همه تذکر و اخطار می‌دهند. داور با سوت فشار تیم ما را می‌گرفت و حریف را سواری بازی می‌کرد.

 

حمدی‌نژاد درمورد اینکه آیا متوجه حمله برخی لیدرهای استقلال به نفتی‌ها در روی سکوها شدید یا خیر گفت: دیدم که یک اتفاقاتی افتاد اما دلیلش را نفهمیدم که چه بود. این اتفاقات می‌افتد و اگر برخورد نکنند مطمئنا بدتر خواهد شد.

 

وی درمورد شعارهای استقلالی‌ها علیه علی دایی هم گفت: تا کی می‌خواهند این کارها را انجام دهند وقتی یک برد آوردیم و به فینال جام حذفی رفتیم همه در فدراسیون داوران علیه ما شدند. این برخوردها دوگانه است. برای سایر تیم‌ها اتفاقی نمی‌افتد و اما درمورد ما همه چیز آماده است تا ببینند بردی آورده‌ایم‌ علیه‌مان رای می‌دهند.

جام نیوز

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: