کد خبر: ۷۰۱۴۲۰
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۱
تعداد بازدید: ۲۳۶
رييس پليس فتا استان خراسان رضوى خبرداد:
رييس پليس فتا استان خراسان‌ رضوى گفت: عامل مزاحمت‌هاى دختر مشهدى، توسط پليس فتا استان خراسان رضوى در استان شمالى شناسايى و دستگير شد.
هتک حیثیت از سوی خواستگار12 ساله سمجبه گزارش خبرداغ به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس فتا: سرهنگ جواد جهانشيرى در تشريح پرونده بيان کرد: خانمى بسيار مستاصل و ناراحت با در دست داشتن مرجوعه قضايى به پليس فتا استان مراجعه و درخواست رسيدگى به شكايت خود را داشت.
 
وی افزود: شاكى در اظهارات اوليه خود به كارشناسان پليس فتا با بيان اينكه مدتى است در شبكه‌‌هاى اجتماعى فردى با سوء‌استفاده از اطلاعات هويتى وى اقدام به هتك حرمت و ايجاد پروفايلى با مشخصات وى در شبكه‌هاى اجتماعى نموده و كارهاى منافى عفت را به وى منتسب مى‌نمايد‌، درخواست شناسايى هويت متهم را داشت.
 
سرهنگ جهانشيرى ادامه داد: ‌با توجه به موضوع شكايت شاكيه، رسيدگى به پرونده در دستور كار كارشناسان پليس قرار گرفت و طى اقدامات فنى صورت گرفته هويت متهم در شهر سارى شناسايى و پس از هماهنگى قضايى متهم دستگير شد.
 
رييس پليس فتا استان خراسان‌ رضوى گفت: متهم 32 ساله كه همكلاسى 12 سال پيش شاكيه از كار درآمد با رويارويى شواهد فنى بزه خود را پذيرفت و در خصوص مزاحمت ايجاد شده با اظهار ندامت گفت، هنگامى كه در مشهد دانشجو بودم با شاكيه آشنا شدم و چندين مرتبه به خواستگارى وى رفتم وليكن به دليل عدم شرايط لازم از ديد آنها باجواب منفى از سوى خانواده شاكيه مواجه شدم و با به دل گرفتن كينه از شاكى و خانواده‌اش با ديدن فعاليت وى در یکی از شبكه‌های اجتماعی در بين همكلاسى‌هاى گذشته‌، با جازدن خودم به عنوان يكى از همكلاسى‌هاى دختر، اطلاعات هويتى وى را به سرقت برده و با سوء‌استفاده و درج مطالب موهوم قصد بردن آبروى وى در فضاى سايبرى و خصوصا در ميان همكلاسى‌هاى سابقمان را داشتم.
 
سرهنگ جهانشيرى تصريح كرد‌: متهم اين پرونده نيز به همراه مستندات موجود جهت تعيين تكليف نهايى به دادسرا اعزام شد.
 
رييس پليس فتا استان خراسان رضوى به كاربران فضاى سايبرى عدم امنيت در اين فضا را يادآور شد و افزود: چنانچه نمى‌خواهيد محتوا (عكس‌، فيلم‌، متن و...) افشا شود آن را در اينترنت و شبكه‌هاى اجتماعى بارگذارى نفرماييد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: