کد خبر: ۷۰۱۴۱۷
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۷
تعداد بازدید: ۱۵۸
نمایندگان مجلس در برنامه ششم تمامی دستگاه‌های اجرایی از جمله وزارتخانه‌های نفت و نیرو و سازمان انرژی اتمی و بنگاه‌های اقتصادی نهادهای عمومی غیردولتی را مکلف کردند که در طول اجرای برنامه، در پروژه‌های خود و در شرایط برابر به پیمانکاران بومی واجد شرایط استانی اولویت دهند.
این وزارتخانه‌ها مکلف به اولویت‌دادن به پیمانکاران بومی در پروژه‌های خود شدندنمایندگان مجلس شورای اسلامی در نشست علنی صبح امروز (پنج‌شنبه) پارلمان و در جریان رسیدگی به مواد مراعا مانده لایحه برنامه ششم توسعه ماده 85 این لایحه را مورد بحث و بررسی قرار داده و با 143 رأی موافق، 25 رأی مخالف و صفر رأی ممتنع از 221 نماینده حاضر در صحن علنی، این ماده را به تصویب رساندند.

به گزارش  خبرداغ به نقل از فارس، به موجب مصوبه مجلس، تمامی دستگاه‌های اجرایی از جمله وزارتخانه‌های نفت و نیرو و سازمان انرژی اتمی و بنگاه‌های اقتصادی نهادهای عمومی غیردولتی مکلف شدند در طول اجرای برنامه ششم، در پروژه‌های خود و در شرایط برابر به پیمانکاران بومی واجد شرایط استانی اولویت دهند و در قرارداد با تمامی شرکت‌ها و پیمانکاران، اولویت با بکارگیری نیروهای بومی استانی (در شرایط برابر از نظر علمی و تجربی و با اولویت محل سکونت نزدیک‌تر) را درج و بر حُسن اجرای آن نظارت کنند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: