کد خبر: ۷۰۱۴۰۳
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۲
تعداد بازدید: ۳۳۷
شبکه دوم سیمای جمهوری اسلامی، در یک بازگشت سریع به روش گذشته خود، دیشب به بهانه نقد نظرات افراد و محافل خارجی راجع به ایشان، انواع و اقسام تهمت‌ها و توهین‌ها را نثار این شخصیت محبوب و مردمی کرد
توهین صداوسیما به آیت الله هاشمی در شبکه 2به گزارش خبرداغ به نقل از روزنامه جمهوری اسلامی : رسانه ملی اگرچه در روزهای اخیر تلاش زیادی برای جبران خطای خود درباره آیت‌الله هاشمی رفسنجانی کرد، ولی دیشب بار دیگر به رویه سابق خود برگشت و ظلم دیگری را بر ایشان روا داشت.

 شبکه دوم سیمای جمهوری اسلامی، در یک بازگشت سریع به روش گذشته خود درحالی که هنوز مردم سراسر کشور در فقدان آیت‌الله هاشمی رفسنجانی عزاداری می‌کنند، دیشب به بهانه نقد نظرات افراد و محافل خارجی راجع به ایشان، انواع و اقسام تهمت‌ها و توهین‌ها را نثار این شخصیت محبوب و مردمی کرد و خشم مردم را برانگیخت بطوری که عده‌ای از آنها در تماس با روزنامه جمهوری اسلامی به این اقدام اعتراض کردند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: