کد خبر: ۷۰۱۳۴۴
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۰
تعداد بازدید: ۳۶۸
وزارت خارجه فلسطین امروز (چهارشنبه) اعلام کرد که شکایتی را به دادگاه کیفری بین الملل علیه تصمیم اسرائیل برای اخراج خانواده مجری عملیات استشهادی قدس ارائه داده است.
فلسطین از اسرائیل در دادگاه کیفری بین‌الملل شکایت کردبه گزارش خبرداغ ، به نقل از خبرگزاری آناتولی، وزارت خارجه فلسطین در بیانیه‌ای مطبوعاتی اعلام کرد که تصمیم وزیر داخلی اسرائیل برای لغو اقامت 12 تن از اعضای خانواده "فادی القنبر"، مجری عملیات استشهادی در قدس را با جدیت پیگیری می‌کند.

این اقدامات تلافی جویانه رژیم صهیونیستی پس از آن صورت گرفت که پسر این خانواده در عملیاتی جان چهار سرباز اسرائیلی را گرفت و چند تن دیگر را زخمی کرد.

در بیانیه وزارت خارجه فلسطین آمده است: ما این تصمیم و پیامدهای آن را با تمامی کشورها و نهادی ذی ربط سازمان ملل و دادگاه‌های بین المللی و در راس آنها دادگاه کیفری بین الملل دنبال می‌کنیم.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: