کد خبر: ۷۰۱۲۳۸
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۱
تعداد بازدید: ۲۰۹
وزیر ارشاد
وزیر ارشاد گفت:‌ آیت‌الله هاشمی معتقد بود که تداوم وحدت و انسجام نظام به عنوان یک استراتژی دائمی باید مورد توجه همه بویژه مسئولان قرار گیرد.
آیت‌الله هاشمی هیچ‌گاه راه را گم نکرد/ تداوم وحدت و انسجام نظام استراتژی دائم او بودبه گزارش خبرداغ،سیدرضا صالحی امیری در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، درباره شخصیت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی گفت: آقای هاشمی سه ویژگی ممتاز داشت. اولین ویژگی ایشان نگاه استراتژیک، بلند نگر و همه جانبه‌نگر به مسائل بود.

وزیر ارشاد ویژگی دوم مرحوم هاشمی را صبر و مقاومت مطرح کرد و افزود: آیت‌الله هاشمی در برابر مسائل مختلف و سختی‌ها مقاومت می‌کردند.

او از انسجام و وحدت ملی حول محور مقام معظم رهبری به عنوان ویژگی سوم آیت‌الله هاشمی رفسنجانی یاد کرد و گفت: آیت‌الله هاشمی معتقد بود که تداوم وحدت و انسجام نظام به عنوان یک استراتژی دائمی باید مورد توجه همه بویژه مسئولان قرار گیرد.

صالحی امیری تاکید کرد: به اعتقاد بنده آیت‌الله هاشمی هیچ‌گاه راه را گم نکردند و جهت‌گیری صحیح داشتند و آن اصل دفاع از انقلاب، نظام و رهبری بود و تا آخر نیز در این مسیر حرکت کردند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: