کد خبر: ۷۰۱۱۵۷
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۴
تعداد بازدید: ۲۷۵
رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: زحمات و فعالیت‌های آیت الله هاشمی رفسنجانی برای انقلاب و نظام بر کسی پوشیده نیست زیرا در مراسم ارتحال این شخصیت مردم حضور چشمگیری داشتند.
نوبخت: مجاهدت‌های آیت الله هاشمی برای انقلاب بر کسی پوشیده نیستبه گزارش خبرداغ به نقل از آفتاب ، محمدباقر نوبخت در حاشیه مراسم تدفین آیت الله هاشمی در صحن حرم مطهر امام (ره) افزود: حضور میلیونی مردم در مراسم ارتحال و تشییع ایشان نشانگر این واقعیت بود که مردم راه وی را قبول دارند.

نوبخت افزود: حضور مردم در مسیر وداع با پیکر رییس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام بیانگر این است که مردم، مسیر انقلاب و صیانت از جمهوری اسلامی را تایید کردند.

سخنگوی دولت با تاکید به اینکه این اطمینان وجود دارد که مردم همین مسیر را ادامه خواهند داد افزود: دولت و مردم، پشتیبان بزرگ و فهیم و همچنین رهبر انقلاب یار صدیقی را از دست داد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: