کد خبر: ۷۰۱۱۵۶
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۴
تعداد بازدید: ۵۷۱
نائب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: تحمل در مقابل همه نامرادی ها و بی انصافی ها از ویژگی های آیت‌الله هاشمی رفسنجانی بود.
رمزگشایی پزشکیان از دلیل سکوت هاشمی در مقابل تخریب‌هابه گزارش خبرداغ ، مسعود پزشکیان نشان کرد: آینده مشخص خواهد کرد که وجود آیت‌الله هاشمی رفسنجانی چقدر اهمیت داشت و او قطعا جایگزینی نخواهد داشت. اینها کسانی بودند که در سختی ها بار آمده بودند و ویژگی های خاصی داشتند که فقط در مسیر این سختی‌ها در طول این پنجاه سال مبارزه می شد این ویژگی‌ها را کسب کرد.

وی افزود:‌ آیت‌الله هاشمی انقلاب را با تمام وجود دوست داشت و تمام زندگی خود را صرف آن کرد و به همین خاطر در مقابل طعنه‌ها و ناملایمات سکوت می کرد چرا که انقلاب را بیشتر از خودش دوست داشت و ماند و سکوت کرد تا انقلاب بماند.

پزشکیان با بیان اینکه پذیرش یکدیگر و تحمل در مقابل فشارها و بی اخلاقی ها از ویژگی های آیت‌الله هاشمی بود گفت:‌ مشکل ما امروز در کشور نبود تحمل و توان پذیرش یکدیگر است و اختلافات ناشی از این مشکل است اما اگر قلب ما بزرگ باشد و بتوانیم همدیگر را تحمل کنیم می توانیم در کنار هم قدرتمندتر بایستیم و به اهداف انقلاب خدمت کنیم و آقای هاشمی این ویژگی را داشت و قطعا هر کسی در جای ایشان بود در مقابل برخی موضع گیری ها عکس العمل های تندی نشان می داد و اگر هاشمی تحمل و صبر را پیشه نمی کرد وحدت و آرامش در جامعه باقی نمی‌ماند.

آفتاب
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: