کد خبر: ۷۰۱۱۵۴
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۳
تعداد بازدید: ۲۰۴
آیت‌الله موسوی بجنوردی گفت: صبر آیت‌الله در برابر ناملایمتی‌ها برای حفظ نظام جمهوری اسلامی بود چراکه او همواره عاشق کشور و انقلاب بود.
صبر آیت‌الله در برابر تندرو‌ها فقط برای حفظ نظام بود/زندگی هاشمی سرشار از خدمت به اسلام و انقلاب و آزادی بودبه گزارش خبرداغ ، آیت‌الله موسوی بجنوردی در گفت‌وگو با  ایلنا در حاشیه مراسم تدفین آیت‌الله هاشمی گفت: آیت‌الله هاشمی رفسنجانی فرزند حوزه و رجل سیاست بود که سهم زیادی در پیروزی انقلاب اسلامی داشت.

او از آیت‌الله هاشمی رفسنجانی به عنوان یار مورد اعتماد امام و رهبری یاد کرد و گفت: آیت‌الله هاشمی در تمام دوران جنگ تحمیلی؛ نماینده فرمانده کل قوا بود و وقتی تاریخ زندگی ایشان را نگاه می‌کنیم سرشار از خدمت به اسلام و انقلاب و آزادی بود.

موسوی بجنوردی به نقش هاشمی در موفقیت نظام جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و افزود: یادم می‌آید آیت‌الله هاشمی از سال ۱۳۳۶ که به نجف آمد، فردی متعهد فاضل، باتقوا و انقلابی بود.

او با اشاره به هجمه‌ها و تخریب‌هایی که تندرو‌ها نسبت به آیت‌الله هاشمی در سال‌های اخیر انجام شده است، اظهار کرد: صبر ایشان در برابر این ناملایمتی‌ها برای حفظ نظام جمهوری اسلامی بود چراکه او همواره عاشق کشور و انقلاب بود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: