کد خبر: ۷۰۱۰۹۲
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۲
تعداد بازدید: ۲۰۸
الهه کولایی:
استاد دانشگاه تهران گفت: هاشمی از خود برای آرمان‌های ملی و اسلامی هزینه کرد.
هاشمی از خود برای پیگیری آرمان‌های ملی و اسلامی هزینه کردبه گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، الهه کولایی در حاشیه تشییع پیکر آیت‌الله اکبر هاشمی رفسنجانی گفت: هاشمی نماد وحدت بود. او نماد دفاع از مطالبات مردمی بود.

او با بیان اینکه هاشمی سرمایه خود را بر سر آرمان‌های ملی و اسلامی خرج کرد؛ افزود: مردم خواستار سرمایه‌هایی همچون هاشمی هستند نه کسانی که خود را بر مردم تحمیل می‌کنند و ما باید از سرمایه‌هایی همچون هاشمی استفاده کنیم.

این استاد دانشگاه تهران با اشاره به حضور انبوه مردم در مراسم تشییع پیکر آیت‌الله هاشمی تصریح کرد: حضور این چنینی مردم در مراسم تشییع آیت‌الله هاشمی امر عجیبی نیست چراکه ارزش هاشمی برپایه پیگیری مطالبات مردم و اقبال او به آن‌ها بود و این رمز گرایش و قدردانی مردم ایران از او بود.

کولایی با یادآوری برنامه‌های صداوسیما درمورد آیت‌الله هاشمی طی دو روز اخیر خاطرنشان کرد: طبیعی است که صداوسیما و نهادهای قدرت بخواهند از چنین سرمایه‌ای استفاده کنند اما ما باید قدر این سرمایه‌ها را در زمان حیات آن‌ها بزنیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: