کد خبر: ۷۰۱۰۹۱
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۱
تعداد بازدید: ۲۸۱
چیت‌چیان:
وزیر نیرو گفت: با همه کم‌مهری‌ها خدا را گواه می‌گیرم که ذره‌ای از عشق و علاقه ایشان نسبت به کشور، انقلاب، نظام ورهبری کم نشده بود.
کم‌مهری‌ها ذره‌ای از عشق هاشمی به نظام و انقلاب کم نکردبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، حمید چیت‌چیان با حضور در این مراسم گفت: خدا گواه است که در میان اعضای تشخیص مصلحت نظام، دولت و معاونان رییس جمهور، احساس می‌کردم که ایشان با حساسیت و جدیت بی‌نظیر همه مسایل را خوب گوش داده، به خوبی بیان و تحلیل و تدبیر می‌کند که این سیاست‌ها چگونه باید اجرا شود و چگونه موانع برطرف شود.

وی با بیان اینکه ایشان در سنین بالای ۸۰ سال بوده و در این اواخر هم مورد کم‌مهری‌هایی قرار گرفته بودند، ادامه داد: با همه این مسائل خدا را گواه می‌گیرم که ذره‌ای از عشق و علاقه ایشان نسبت به کشور، انقلاب، نظام و رهبری کم نشده بود و با تمام وجود سعی می‌کرد در همه جنبه‌ها انقلاب را پیش برده و کشور را به موفقیت برساند.

چیت‌چیان خاطرنشان کرد: این جدیت و تلاش ایشان برای من سرمشق بود و در جلساتی که حضور داشتم؛ همواره به انگیزه وی توجه کرده و فکر می‌کردم؛ من که ۲۰ تا ۲۵ سال از وی کمتر سن دارم؛ با آن عشق و نشاطی که او برای انقلاب فکر و کار می‌کند، کار نمی‌کنم.

وزیر نیرو افزود: حقیقتا تمام لحظات زندگی ایشان چه قبل و چه بعد از انقلاب الهام اور است و امیدواریم که همه ما، چه مسئولین و مردم کاری کنیم که با‌‌ همان ایده‌ها و ارمان‌ها جلو برویم و کشورمان به عظمت برسد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: