کد خبر: ۷۰۰۹۹۲
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۶
تعداد بازدید: ۲۲۰
نمایندگان مجلس در برنامه ششم توسعه قوه قضاییه را موظف کردند تا پایان سال دوم اجرای برنامه ششم «سند امنیت قضایی» را تهیه و به تصویب رئیس قوه قضاییه برساند.
تهیه «سند امنیت قضایی» در برنامه کاری قوه قضاییه قرار گرفتبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، نمایندگان در جریان نشست نوبت سوم امروز که شامگاه و به‌منظور ادامه بررسی جزئیات لایحه برنامه ششم توسعه تشکیل شد، ماده ۱۴۱ این لایحه را با ۱۴۳ رأی موافق، ۹ رأی مخالف و یک رأی ممتنع از ۲۱۱ نماینده حاضر در صحن علنی به تصویب رساندند.

به موجب مصوبه مجلس، دولت موظف شد تا پایان سال دوم اجرای برنامه ششم توسعه اسناد ذیل را با رعایت قوانین و مقررات مربوط تهیه و به تصویب هیأت وزیران برساند:

۱- الگوی اسلامی- ایرانی پیشرفت

۲- سند ملی کار شایسته

۳- سند ملی راهبرد انرژی کشور

۴- سند ملی روابط فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در سطح بین‌المللی

۵- سند ملی توانمندسازی و ساماندهی سکونتگاه‌های غیرمجاز

همچنین قوه قضاییه موظف شد تا پایان سال دوم اجرای قانون برنامه ششم توسعه «سند امنیت قضایی» را با رعایت قوانین و مقررات مربوط تهیه و به تصویب رئیس قوه قضاییه برساند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: