کد خبر: ۷۰۰۹۰۹
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۷
تعداد بازدید: ۲۹۹
عارف در جمع خبرنگاران:
رییس فراکسیون امید با بیان اینکه آیت‌الله هاشمی رفسنجانی یار اصلی مقام معظم رهبری بود، گفت: او پدر معنوی کشور و جوانان بود و همواره تلاش می‌کرد که فراتر از جناحین شرکت کند.
آیت‌الله هاشمی پدر معنوی کشور و جوانان بودبه گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، محمدرضا عارف نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با حضور در حسینیه جماران در مراسم سوگواری آیت‌الله هاشمی شرکت کرد و گفت:‌ آیت‌الله هاشمی یکی از یاران انقلاب بود. درگذشت او را به مقام معظم رهبری و خانواده بزرگ ایشان و همچنین ملت خوب ایران تسلیت می‌گویم.

او افزود: آیت‌الله هاشمی در لحظه‌های سخت و بحرانی حضور داشت و با سعه‌صدر بالای خود قبل و بعد از انقلاب در کنار امام بودند.

عارف خاطرنشان کرد: بعد از انقلاب نیز آیت‌الله هاشمی در همه صحنه‌ها حضور کلیدی و تاثیرگذار داشت و یار اصلی مقام معظم رهبری محسوب می‌شد.

او در پاسخ به سوالی که آیا آیت‌الله هاشمی پدر اصلاحات است گفت: جایگاه ایشان فراتر از اصلاحات بود. او پدر معنوی کشور و جوانان بود. همواره تلاش می‌کرد که فراتر از جناحین شرکت کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: