کد خبر: ۷۰۰۷۳۵
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۲
تعداد بازدید: ۸۹۳
کارداشیان ۳۶ ساله با چهره مضطرب آنچه در آن روز بر او رفته را توضیح می‌دهد و دو خواهر او نیز در حال گوش دادن به حرف‌های او هستند.
در تیزری که به‌تازگی منتشر شده، کیم کارداشیان ستاره محبوب ساکن امریکا درباره ترس خود از حمله دزدان مسلحی در اکتبر گذشته می‌گوید که در جریان آن گفته شده بود ۱۰ میلیون دلار از جواهرات او به سرقت رفته‌اند. 

به گزارش خبرداغ به نقل از آفتاب،کیم کارداشیان به تلاش خود و شوهرش برای مقابله با این رویداد وحشتناک اشاره کرده است. این تیزر روز جمعه منتشر شده است. 

کارداشیان ۳۶ ساله با چهره مضطرب آنچه در آن روز بر او رفته را توضیح می‌دهد و دو خواهر او نیز در حال گوش دادن به حرف‌های او هستند. 

او می‌گوید که دزدان او را تهدید کرده بودند که از پشت سر شلیک خواهند کرد و هیچ راهی برای فرار او از مهلکه وجود نداشت. او در این فیلم که بخش کوتاهی از آن منتشر شده می‌گوید هر زمانی که درباره آن شب فکر می‌کند ناراحت می‌شود. 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: