کد خبر: ۷۰۰۶۷۰
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۵ - ۰۰:۳۰
تعداد بازدید: ۷۰۵
حمیدرضا اسدی در تشریح این خبر اظهار کرد: در حادثه‌ای که رخ داد چند نفر به دو مأمور پلیس مستقر در بیمارستان شهید بهشتی مراجعه کرده و بیان می‌کنند فردی از بستگانشان چاقو خورده و قصد ملاقات با وی را دارند که به قسمت اورژانس هدایت شده و در هنگام خروج طرفین نزاع یکدیگر را مشاهده کرده و مجدداً درگیر می‌شوند.
تیراندازی در بیمارستان شهید بهشتی قمبه گزارش خبرداغ به نقل از  فارس، جانشین فرماندهی انتظامی استان قم علت تیراندازی در بیمارستان شهید بهشتی قم را تشریح کرد و گفت: برای کنترل طرفین یک نزاع رخ‌داده شده، یک تیر هوایی شلیک شده و شلیک این تیر هیچ خسارت جانی و مالی نداشته است.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، حمیدرضا اسدی در تشریح این خبر اظهار کرد: در حادثه‌ای که رخ داد چند نفر به دو مأمور پلیس مستقر در بیمارستان شهید بهشتی مراجعه کرده و بیان می‌کنند فردی از بستگانشان چاقو خورده و قصد ملاقات با وی را دارند که به قسمت اورژانس هدایت شده و در هنگام خروج طرفین نزاع یکدیگر را مشاهده کرده و مجدداً درگیر می‌شوند.

وی افزود: مأموران سپس برای پیشگیری و جلوگیری از ادامه درگیری وارد عمل می‌شوند، در این حین متهم با سلاح سرد قصد حمله داشت که ماموران با شلیک یک تیر هوایی بدون خسارت مالی و جانی سلاح سرد را از دست وی گرفته و نامبرده را مهار می‌کنند.

اسدی ادامه داد: در ادامه سه نفر حاضر در دیگری نیز دستگیر شده و در نهایت متهمان به همراه پرونده متشکله برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی استان شدند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: