کد خبر: ۷۰۰۶۱۹
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۵
تعداد بازدید: ۲۵۹
عضو شورای عالی سیاست گذاری اصلاح طلبان گفت: چرا باید با این همه رسیدگی و دستگاه‌های نظارتی شاهد تخلفاتی باشیم که هیچ عقل سلیمی آن را باور و قبول نمی‌کند.
گزارش‌ها درباره وضعیت طبقات فرودست جامعه نگران کننده استبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، محمد سالاری گفت: ‌زمانی که انحراف حاصل می‌شود فساد نیز از پی آن خواهد آمد، متاسفانه این روز‌ها خبرهای خوبی در خروجی رسانه‌ها نیست و گزارش‌های ناگواری از طبقات اجتماعی فرودست به گوش می‌رسد که قلب هر انسانی را به درد می‌آورد و در پس این تالم خاطر، سوالی که به اذهان عمومی متبادر می‌شود این است که این تبعیض طبقاتی از کجا حاصل می‌شود؟

او با تاکید بر جدی گرفتن آسیب‌های اجتماعی و بها دادن به آن یادآور شد: این قبیل آسیب‌ها که روح جامعه را آزرده می‌کند امری نیست که گره آن صرفا به دست دولت گشوده گردد و اگر همت جمعی تمامی دستگاه‌ها و قوای کشور و حتی مردم نباشد این امر راه به جایی نخواهد برد.

عضو شورای عالی سیاست گذاری اصلاح طلبان به بی‌اعتمادی عمومی به واسطه پیگیری نکردن برخی مسائل اشاره کرد و گفت: مردم و شهروندان جواب می‌خواهند آن‌ها وقتی که در برابر امری حساس، ملی و داخلی قرار می‌گیرند، یک پاسخ قانع کننده نیاز دارند که باید به آن‌ها داده شود در غیر این صورت بی‌اعتماد شده و سوال می‌کنند این معضل را چه کسی می‌تواند حل کند؟

سالاری تصریح کرد: بهتر است در این گونه امور پیش داوری به کناری گذاشته و کمی جامع نگر باشیم زیرا این دست امور ملی است و اگر گروه خاصی قدم برای حل موضوع بر می‌دارند نباید با پیش داوری‌های مغرضانه اجر کارشان را ضایع کنیم.

او در بیان اهمیت ترمیم تفکر عمومی برای کشور خاطرنشان کرد: زمانی که تخلف‌ها و اختلاس‌های بزرگ در این کشور اتفاق می‌افتاد و صدای دلسوزان در می‌آمد عده‌ای بیان می‌کردند که این‌ها سیاه نمایی است در نتیجه چنین رویکردی شاهد صحنه‌های دلخراش و فقر و تبعیض اجتماعی شده‌ایم و نمی‌توانیم جواب و درمان درستی هم برایش پیدا کنیم.

قائم مقام دبیر کل حزب همبستگی با تاکید بر نگاهی جامع و ملی به این گونه موضوعات خاطرنشان کرد: زمانی که تخلفی صورت می‌گیرد و تبعات آن در ‌‌نهایت بعد از مدت‌ها دامن جامعه و افراد آن را می‌گیرد امری نیست که توسط یک شخص خاص اتفاق افتاده باشد بلکه این مسئله‌ای دامنه دار بوده و دست‌های زیادی در آن شریک هستند، دست‌هایی که اگر با پیگیری و اجرای قانون، صریحا قطع نشوند وضعیت را از آنچه که هست اسف بار‌تر خواهند کرد.

عضو شورای عالی سیاست گذاری اصلاح‌طلبان اظهار امیدواری کرد: به دور از هر نگاه بغض آلود و پیش داوری مغرضانه با نگاه خدمت برای مردم باید پاسخی قانع کننده برای مردم داشته باشیم و این را هم در نظر بگیریم که این مردم هیچ چیزی را از یاد نبرده و در بزنگاه‌های حساس عکس العمل درست را انجام خواهند داد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: