کد خبر: ۷۰۰۵۹۰
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۴
تعداد بازدید: ۱۸۶
در نوبت عصر مجلس شورای اسلامی مصطفی کواکبیان به رییس‌جمهور در خصوص وضعیت پایتخت تذکر داد.
ترافیک و آلودگی پایتخت را ساماندهی کنیدبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، نماینده مردم تهران گفت: به رییس‌جمهور تذکر می‌دهم که هرچه زود‌تر جلسه ساماندهی امور پایتخت را تشکیل دهد تا مردم از این وضعیت ترافیک و آلودگی هوا ساماندهی کند. همچنین در صورت راه افتادن خط متروی تهران – اسلامشهر از دیگر مواردی است که به وضعیت ترافیک تهران کمک می‌کند.

عضو فراکسیون امید خطاب به وزیر کشور گفت: اگر قرار است لایحه جامع انتخابات به این دوره از انتخابات برسد و براساس سیاست‌های کلی ابلاغی رهبر انقلاب انجام شود، بایستی هرچه زود‌تر آن را به مجلس ارائه دهد.

وی در پایان با اشاره به قرارداد گازی ایران و ترکمنستان گفت: بهتر است ترکمنستان دست از باج‌خواهی بردارد زیرا با این نوع ادبیات و درخواست‌ها نمی‌تواند روابط گازی خود با کشورمان را ادامه دهد. امیدوارم با کمپین کاهش دو درصدی مصرف گاز پاسخ محکمی به این باج‌خواهی داده شود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: