کد خبر: ۷۰۰۵۱۸
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۹
تعداد بازدید: ۱۹۳
گزارش نهادهای اطلاعاتی ایالات متحده آمریکا حاکی از آنست که ولادیمیر پوتین از طریق هدایت کمپین هکرهای روس به دونالد ترامپ برای پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری کمک کرده است.
پوتین شخصا دستور هک انتخابات آمریکا برای پیروزی ترامپ را صادر کرده بودبه گزارش خبرداغ به نقل از «انتخاب»؛ در این گزارش آمده است که ولادیمیر پوتین شخصا دستور تشکیل و هدایت کمپین هکرهای روس با هدف تاثیر بر نتیجه انتخابات را صادر کرده است.

پیش تر نهادهای اطلاعاتی آمریکا اعلام کردند که توانسته اند عوامل روس مسئول هک کردن ایمیل های حزب دموکرات در جریان انتخابات ریاست جمهوری را شناسایی کنند اما نامی از این افراد برده نشده بود.

تا پیش از این دونالد ترامپ هرگونه اتهام نهادهای اطلاعاتی در مورد مداخله هکرهای وابسته به دولت روسیه در انتخابات ریاست جمهوری را رد کرده بود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: