کد خبر: ۷۰۰۴۸۴
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۵ - ۲۳:۴۵
تعداد بازدید: ۲۴۳
وزارت کشور تونس روز جمعه از انهدام 11 باند تروریستی در ماه گذشته میلادی (دسامبر) و بازداشت دو متهم در ارتباط با انفجار تروریستی شهر سوسه در شرق تونس خبر داد.
انهدام 11 باند تروریستی در تونسخلیفه شیبانی سخنگوی رسمی دستگاه گارد ملی تونس روز جمعه در کنفرانس مطبوعاتی در پادگان 'العوینه' در شهر تونس گفت: این باندها در پایتخت و در استان های 'جندوبه' و شهر 'قعفور' در استان سلیانه در شمال غرب کشور منهدم شده اند.

به گزارش خبرداغ به نقل از خبرگزاری آناتولی،شیبانی با بیان این که در این زمینه 62 نفر برای تکمیل تحقیقات بازداشت هستند، افزود: باندی که در شهر قعفور فعالیت داشته است، متشکل از دو امام مسجد بوده اند که با عاملان حمله سوسه در شرق کشور مرتبط بوده اند.

سیف الدین رزاقی 23 ساله در ژوئن سال 2015 حمله مسلحانه ای به هتل امپریال در اقامتگاه تروریستی در سوسه در شرق تونس انجام داد که طی آن 39 جهانگرد کشته و شمار زیادی از آن ها زخمی شدند.

به گزارش ایرنا، تونس از سال 2011 و همزمان با آغاز پدیده موسوم به 'بهار عربی' و نیز هم مرز بودن با کشور لیبی که مرکز فعالیت گروه های تروریستی به ویژه داعش به شمار می آید، با افزایش خطرات گروه های تروریستی روبروست که اقدام به عملیات های تروریستی و ترورشخصیت های سیاسی می کنند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: