کد خبر: ۷۰۰۳۹۵
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۲
تعداد بازدید: ۲۰۸
کاپیتان نراتزوری می‌گوید از اینکه پیشنهاد چزاره پراندلی در سال ۲۰۱۳ را برای بازی در تیم ملی ایتالیا را رد کرده، پشیمان نیست.
برای تغییر تابعیت پیشنهاد خوبی داشتم که قبول نکردمبه گزارش خبرداغ ، تیم فوتبال اینتر که فصل را با فرانک دی‌بوئر خوب شروع نکرد، پس از اخراج این مربی هلندی و روی کار آمدن استفانو پیولی وضعیت بهتری پیدا کرد و خود را تا رده پنجم جدول رده‌بندی سری‌آ ایتالیا بالا کشید. نراتوری اکنون با ناپولیِ سوم جدولی تنها پنج امتیاز اختلاف دارد و می‌تواند به کسب سهمیه حضور در لیگ قهرمانان امیدوار باشد.



مائورو ایکاردی در گفت‌وگو با روزنامه ایتالیایی «گاتزتا دلو اسپورت» در پاسخ به این پرسش که «آیا اینتر می‌تواند این فصل جواز حضور در مسابقات فصل آینده لیگ قهرمانان را کسب کند؟» پاسخ داد: «البته که می‌توانیم. نه‌تنها تاریخچه باشگاه اینتر، بلکه عملکردمان در ماه دسامبر که سه بازی متوالی‌مان را بردیم و به تعادل لازم رسیدیم، این را نشان می‌دهد.»

 

او افزود: «برای رقبای‌مان احترام زیادی قائل هستم، اما ما تنها باید به خودمان فکر کنیم. آینده تنها بسته به خودمان دارد و ما معماران سرنوشت خود هستیم. سپس در ماه مِی می‌توانیم در مورد شانس‌مان برای حضور در فصل آینده لیگ قهرمانان صحبت کنیم. جایگاه سوم هنوز دست‌یافتنی است و قابل بخشش نیست اگر این فرصت را از دست بدهیم.»

 

کاپیتان نراتزوری که تنها یک بازی ملی با پیراهن آرژانتین در کارنامه‌اش دارد، در خصوص رد دعوت چزاره پراندلی در سال ۲۰۱۳ به منظور بازی برای تیم ملی ایتالیا اظهار داشت: «اگر من چنین بازیکن و چنین انسانی بودم، خودم را مدیون ایتالیا می‌دانستم و برای این تیم بازی می‌کردم، اما رویایم بازی با پیراهن تیم ملی آرژانتین است. بنابراین پشیمان نیستم که پیشنهاد بازی برای آتزوری را رد کردم.»

 

ایکاردی خاطرنشان کرد: «هدف من تغییر نظر ادواردو بائوسا با تداوم گلزنی و ارائه بازی خوب است. همانطور که قبلاً گفتم تیم ملی آرژانتین بهترین مهاجمان جهان را در اختیار دارد و من هنوز جوان هستم. از این‌رو آرامشش را حفظ خواهم کرد.»

 جام نیوز

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: