کد خبر: ۷۰۰۳۳۵
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۳
تعداد بازدید: ۱۵۷
مشاور رئیس جمهور:
مشاور رئیس جمهور تاکید کرد: نباید با اقدامات و رفتارهای نسنجیده، مجددا ایران را در معرض اقسام تهدیدهای تحریمی و نظامی و اتهامات جدید قرار دهیم.

به گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، حسام‌الدین آشنا در حساب شخصی خود در توییتر نوشت: در شرایط کنونی محرز است که رئیس جمهور جدید آمریکا تلاش خواهد کرد با اقدامات ایذایی و فشارهای تبلیغاتی ایران را وادار به نقض عملی برجام کرده و از این طریق بهانه‌های لازم برای تاسیس، تمدید یا تشدید تحریم‌ها علیه ایران را فراهم نماید.

او با بیان اینکه همه‌، اعم از موافقین و مخالفین دولت باید به خاطر حفظ منافع ملی و منافع مردم محتاطانه رفتار و اقدام کرده و از دادن هرگونه بهانه به آمریکا پرهیز کنند، اظهار داشت: این موضوع زمانی از اهمیت بیشتری برخوردار می‌شود که بدانیم در چه وضعیت منطقه‌ای مناسبی قرار داریم.

مشاور رئیس جمهور ادامه داد: به دیگر معنی اکنون که دولت‌های دوست ایران در منطقه به خصوص عراق و سوریه توانسته‌اند به موفقیت‌های شایانی در تثبیت موقعیت خود نایل شوند و تروریست‌ها و تروریست‌پرورها در ضعیف‌ترین موقعیت قرار دارند.

آشنا یادآور شد: نباید با اقدامات و رفتارهای نسنجیده، مجددا ایران را در معرض اقسام تهدیدهای تحریمی و نظامی و اتهامات جدید قرار دهیم.

 

18

1920211722

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: