کد خبر: ۷۰۰۳۰۴
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۵
تعداد بازدید: ۲۰۰
با استقبال رسمی استاندار و اعضای اقتصاد مقاوومتی استان
محمدباقر نوبخت، معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه با استقبال رسمی استاندار و اعضای اقتصاد مقاومتی استان وارد بوشهر شد.
نوبخت وارد بوشهر شد به گزارش خبرداغ به نقل از آفتاب،نوبخت در بدو ورود به استان بوشهر در جمع خبرنگاران حاضر شد و گفت: استان بوشهر به استان فرهنگ و ادب و دین مشهور است و به مردمان خوب و گرانقدر این استان عرض سلام و ادب می‌کنم.

 وی ادامه داد: بنا دارم پیام جناب آقای رییس‌جمهور و هیات وزیران را خدمتشان منعکس کنم وافتخار بنده به جهت جایگاه حقوقی معین استان بوشهر است. از این جهت در خصوص توزیع اعتبارات استانی چه در بودجه سال 96 چه در ارتباط با اعتبارات برنامه ششم مسئولیت ویژه‌ای به بنده واگذار شده است.

وی افزود: لذا قرار است با نماندگان مجلس شورای اسلامی، استاندار و اعضای اقتصاد مقاومتی و نخبگان جلساتی داشته باشیم. قطعا با توجه به ظرفیتی که این استان دارد انشا‌الله جمع تصمیمات ما برای این استان منجر به توسعه استان شود.

دکتر نوبخت در پاسخ به سوالی درباره معضل بیکاری و راهکار آن در برنامه ششم گفت: ایجاد 950 هزار فرصت شغلی در برنامه ششم در سال 96 از برنامه‌های دولت است و بالغ بر 1000 میلیارد تومان برای ایجاد فرصت شغلی ‌گرفته شده است. البته افزایش فرصت اشتغال با افزایش سرمایه‌گذاری امکان‌پذیر‌تر است و امیدواریم در پایان برنامه ششم نرخ بیکاری تک‌رقمی را شاهد باشیم.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: