کد خبر: ۷۰۰۲۶۶
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۵ - ۲۲:۲۵
تعداد بازدید: ۲۷۸
مسئول روابط عمومی دادگستری استان آذربایجان غربی توضیحاتی را پیرامون فیلمی که اخیرا در شبکه های اجتماعی در رابطه با آزار و اذیت یک روباه منتشر شده، ارائه داد.
توضیحاتی درباره فیلم آزار و اذیت یک روباه در شبکه‌های مجازی / روباه‌آزارها: ناراحت بودیم، پشیمانیمبه گزارش خبرداغ ، سجاد قلی‌پور گفت: در این زمینه با اعلام شکایت اداره حفاظت محیط زیست شهرستان پیرانشهر در تاریخ 28/ 9/ 95، سه نفر از متهمان این اتفاق با عنوان اتهامی آزار و اذیت حیوانات از طرف دادگستری شهرستان پیرانشهر تحت تعقیب قرار گرفتند. متهمان به اتهام خود اقرار کردند و در دفاعیات از خود اظهار داشتند که این روباه طیور آنها را تلف کرده و از شدت ناراحتی این کار را کرده اند و از کرده خود اظهار ندامت و تقاضای عفو و بخشش طلب کردند. 
 
وی افزود: به نامبردگان اتهام مذکور تفهیم و به زندان معرفی شدند و پرونده در حال رسیدگی و تحقیقات نهایی است و طبیعتا مجازات متناسب برای آنها از طرف دادگستری اعمال می شود.

منبع: خبرآنلاین

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: