کد خبر: ۷۰۰۱۵۰
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۹
تعداد بازدید: ۱۵۱
لاریجانی خطاب به کواکبیان:
نماینده مردم تهران از دولت خواست اختلافات خود را به مجلس نکشانند.
می‌خواهید روسای قوای را در یک اتاق بگذاریم تا اختلافشان را حل کنندبه گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، در جلسه صبح امروز در جریان بررسی پیشنهاد انتقال شورای عالی بیمه سلامت از وزارت کار به بهداشت مصطفی کواکبیان در مقام مخالفت گفت: اگر در دولت اختلافی وجود دارد باید خودشان حل کنند و آن را به زمین مجلس نیاورند چرا ما در این دعوا در مقابل قشر کارگری، تامین اجتماعی یا قشر نخبه و پزشک قرار می‌دهند. 

نماینده مردم تهران اظهار داشت: انتقال شورای عالی بیمه سلامت به وزارت بهداشت به معنای قراردادن مجلس در مقابل کارگران است. مهاتیر محمد نخست وزیر مالزی در اختلافی که میان وزرایش وجود داشت دو وزیر را در یک اتاق قرار داد و گفت هر وقت مشکل‌تان را حل کردید بیرون بیایید. 

لاریجانی در واکنش به این صحبت کواکبیان گفت: الان پیشنهاد شما این است که سران قوا را در اتاقی بگذاریم تا مشکلات حل شود؟ که نماینده مردم تهران نیز در پاسخ رییس مجلس گفت: از این پیشنهاد شما استقبال می‌کنم.

این در حالی بود که همزمان سهیلا جلودارزاده که از اعضای فراکسیون کارگری است با تعدادی از نمایندگان در حال بحث بود و برای دقایقی صحن علنی بسیار شلوغ شد به طوری که رئیس مجلس از نمایندگان دولت و همچنین وکلای مجلس خواست در صندلی‌های خود مستقر شوند و مجلس را دعوت به آرامش کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: