کد خبر: ۷۰۰۰۸۰
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۵ - ۲۳:۲۹
تعداد بازدید: ۳۳۲
مدیر روابط عمومی باشگاه نفت تهران نسبت به شکایت باشگاه استقلال از سرمربی تیم نفت واکنش نشان داد.
فقط یک استقلالی شجاعت به خرج داد / به جای عذرخواهی از علی دایی شکایت کرده اندبه گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز ، حسین قدوسی در خصوص شکایت باشگاه استقلال از علی دایی اظهار داشت: «ما نمی‌دانیم در باشگاه استقلال با چه کسی طرف هستیم و در این باشگاه چه کسی تصمیم می‌گیرد و یا موضع این باشگاه چیست؟ جهانیان توهین به علی دایی را محکوم و از او عذرخواهی کرد و حتی شهریاری سرپرست باشگاه نفت در مصاحبه‌ای از علی پروین، مایلی‌کهن، جهانیان و دیگر عزیزان و بزرگانی که فحاشی به علی دایی را محکوم کردند، تشکر کرد.»

 

وی ادامه داد: «علی دایی در کنفرانس خبری خود که فیلم آن هم موجود است عنوان کرد که از هواداران خوب و بافرهنگ استقلال عذرخواهی می‌کنم اما کسانی که به من فحاشی کردند آن شعارها را به خودشان دادند. متأسفانه فحاشی شدیدی نسبت به دایی انجام شد اما بجای اینکه آقای افتخاری و دیگر مسئولان این باشگاه وارد عمل شوند برای از دست ندادن فضای هواداری در استقلال فقط سکوت کردند و فقط جهانیان شجاعت به‌خرج داد و باشجاعت واقعیت‌ها را گفت.»

 

مدیر روابط عمومی باشگاه نفت در ادامه گفت: «اگر اشتباه نکنم حتی آقای منصوریان هم این توهین ها و فحاشی ها را محکوم کردند و حال واقعا مایه تاسف است که در استانه بازی در قبال فحاشی ها به یک اسطوره جهانی ورزش این مرز و بوم چنین به جای عذرخواهی و دلجویی چنین تصمیمی گرفته می شود. ما تصور می کنیم باید این موضع گیری ها می بایست رصد و ریشه یابی دقیق شود. قطعا وزارت ورزش و شخص وزیر هم در قبال فحاشی و توهین ها به سرمایه های ورزش مملکت کم توجه نخواهند بود و این مسایل را رصد خواهند کرد.»

 

قدوسی تاکید کرد: «مسئولان باشگاه استقلال به جای اینکه از دایی عذرخواهی کنند، از او شکایت کرده‌اند. ما مانده‌ایم که موضع باشگاه استقلال در این خصوص چیست؟ هر چند که این مسئله در کانال تلگرام رسمی این باشگاه منتشر شده است.»

 

مدیر روایط عمومی یاشگاه نفت در پایان گفت: «دایی با این هجمه ها که از هر سو به او و تیمش وارد می شود و با این جفاها و کم لطفی ها مقاوم تر، باانگیزه تر و کوشاتر خواهد شد. این را تجربه ثابت کرده است. ایشان مرد سرد و گرم چشیده ای هستند و قطعا ناگفته های بسیار دارند و بیدی هم نیستند که با این بادها بلرزند. تمرکز ایشان هم بیشتر خواهد شد و ما ایمان داریم بسیاری از سنگ اندازی ها انگیزه شاگردان دایی را هم بیشتر خواهد کرد. دایی هر بار موفقیتی کسب کرده سنگ اندازی ها علیه ش بیشتر شده و هر بار هم که بیشتر مورد جفا قرار گرفته باانگیزه تر بوده و موفق تر از قبل. این روزها و این تصمیمات هم می گذرد و مردم هم خیلی خوب همه چیز را درباره سنگ اندازی ها علیه تیم بخش خصوصی و دایی قضاوت خواهند کرد. این را هم بگویم که به اعتقاد و نظر شخصی بنده که دوستان استقلالی بسیاری در جامعه دارم هواداران فهیم و فرهیخته ای که دایی بعد از بازی با استقلال از آنها پوزش طلبید هم از فحاشی سازماندهی شده توسط لیدرها و برخی ازتماشاگران استقلال ناراحت هستند و هم از این تصمیم باشگاه استقلال متعجب و ناراحت.»
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: