کد خبر: ۷۰۰۰۲۴
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۴
تعداد بازدید: ۳۶۰
رئیس کمیته اطلاع رسانی حزب ندای ایرانیان گفت: در شورای مرکزی حزب ندا تصمیمی مبنی بر کاندیداتوری صادق خرازی گرفته نشده است.
حزب ندا مصوبه‌ای مبنی بر کاندیداتوری صادق خرازی ندارد/ برگزاری کنگره تا اوایل اسفند ماهبه گزارش خبرداغ ، پژمان گرامی در گفت‌وگو با ایلنا، در مورد مطرح شدن کاندیداتوری صادق خرازی، گفت: هنوز در حزب ندا تصمیم‌گیری در این خصوص نشده و مباحث انتخاباتی در کنگره حزب قطعی می‌شود و این حق برای هر فرد و حزبی محفوظ است که  کاندیداهای احتمالی را بررسی کند .

رئیس کمیته اطلاع رسانی حزب ندای ایرانیان افزود: در بررسی‌های انتخاباتی حزب، می‌تواند یکی از کاندیداها آقای خرازی باشد اما هنوز در شورای مرکزی  هیچ  تصمیم‌گیری در این‌باره صورت نگرفته و حزب  ندا هیچ مصوبه‌ای در مورد کاندیدای  ریاست جمهوری نداشته است.

گرامی با بیان اینکه حزب ندا برای انتخابات ریاست جمهوری و شوراها برنامه دارد و احتمالا تا اوایل اسفند کنگره برگزار می‌شود، افزود: برنامه‌های حزب باید در شورای سیاست‌گذاری و پس از آن در شورای مرکزی مصوب شود و بنا است در کنگره حزب این برنامه‌ها علنی شود .

او در پاسخ به اینکه آیا صادق  خرازی  به عنوان گزینه حزب ندا مطرح است ؟،بیان کرد: هر احتمالی محتمل است اما هنوز  مصوبه‌ای در این زمینه نداشته‌ایم و همچنین شخص آقای خرازی هنوز اعلام نکرده که قصد ورود به انتخابات را دارد یا خیر و صحبتی هم در این خصوص نشده است.

 رئیس کمیته اطلاع رسانی حزب ندا با بیان اینکه شورای سیاست گذاری و کمیته دائمی انتخابات حزب ندا  در حال بررسی مباحث انتخاباتی هستند، گفت: نقاط قوت و ضعف روحانی و عملکرد دولت را مورد بررسی قرار داده و همچنین روی کاندیداهای احتمالی و همچنین  آقای خرازی بحث می‌شود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: