کد خبر: ۷۰۰۰۲۱
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۶
تعداد بازدید: ۳۷۶
پس از دو هفته سفر و تعطیلات ساشا و مالیا با چهره ای غمگین به همراه پدر و مادرشان زا هاوایی بازگشتند.
اوباما در حدود ساعت ۱۰ به همراه خانواده در روز یکشنبه هاوایی را به مقصد پایگاه هوایی اندروز ترک کرد. اوباما آخرین روز را در آن جزیره صرف دیدار با پدر بزرگش کرد. 

به گزارش خبرداغ به نقل از آفتاب ، رسانه‌های خبری عکس‌های ساشا و مالیا را در زمان  بازگشت در حالی منتشر کرده‌اند که آن دو غمگین به نظر می‌رسند. شاید از این موضوع ناراحت هستند که دیگر به عنوان دو دختر پرزیدنت امریکا نمی‌توانند زندگی کنند و باید به زندگی عادی پیشین خود بازگردند و تنها دو هفته به پایان مدت زمان اقامت آنان در کاخ سفید باقی مانده است. در جریان سفر به هاوایی خانواده اوباما از قبرستان ملی پاسیفیک دیدار کردند؛ جایی که استنلی دورهام پدربزرگ او به خاک سپرده شده است.

این سفر ۱۶ روزه برای اوباما آرامش‌بخش بوده است. اوباما در مدت سفر به ورزش گلف و وقت‌گذراندن کنار ساحل با میشل و دخترانش مشغول بوده است. رسانه‌ها همچنین عکس‌هایی را از فوریه سال ۲۰۰۹ میلادی منتشر کرده‌اند؛ زمانی که خانواده اوباما در آن روزها به پایگاه هوایی اندروز امده بودند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: