کد خبر: ۶۹۹۹۷۱
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۱
تعداد بازدید: ۲۰۰
شناسایی 2 کارگاه بزرگ ساخت مشروب در گرگاندادیار پیشگیری از وقوع جرم دادسرای عمومی و انقلاب مرکز گلستان از کشف 10 هزار لیتر مشروبات الکلی در 2 کارگاه بزرگ ساخت مشروب در گرگان خبرداد.
شناسایی 2 کارگاه بزرگ ساخت مشروب در گرگانبه گزارش خبرداغ به نقل از ایسنا، مسعود سلیمانی در این خصوص اظهار کرد: با وصول اخبار محلی و پس از کار اطلاعاتی و عملیات پلیسی دو کارگاه ساخت مشروبات الکلی در گرگان شناسایی و 2 نفر دستگیر شدند. در این کارگاه، مجموعا 10 هزار لیتر مشروبات الکلی کشف و پس از نمونه گیری معدوم شده است.

دادیار پیشگیری از وقوع جرم دادسرای عمومی و انقلاب گرگان خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه ریشه بسیاری از جرایم و آسیب های اجتماعی در مواد مخدر و بی ارادگی در اثر نوشیدن مشروبات الکلی است، لازم است شهروندان عزیز نسبت به وقوع اینگونه از نابهنجاری‌ها حساس  بوده و چنانچه موردی را مشاهده کردند به معاونت پیشگیری از وقوع جرم دادسرای گرگان مراجعه کنند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: