کد خبر: ۶۹۹۹۲۵
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۹
تعداد بازدید: ۲۱۱
فرمانده انتظامی قلعه گنج:
فرمانده انتظامی قلعه گنج گفت: شروری که چندی پیش اقدام به تیراندازی به سمت مردم و ایجاد ناامنی کرده بود دستگیر شد.
شرور مسلح در قلعه گنج دستگیر شدفرمانده انتظامی قلعه گنج گفت: شروری که چندی پیش اقدام به تیراندازی به سمت مردم و ایجاد ناامنی کرده بود دستگیر شد.

به گزارش  خبرداغ به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ علی پرنگ گفت: به دنبال اقدامات فردی که در مرداد ماه سال جاری به سمت مردم تیراندازی و باعث ایجاد خسارت و رعب و وحشت اهالی محل شده بود ماموران نیروی انتظامی موضوع را برای دستگیری متهم در دستور کار قرار دادند.

وی ادامه داد: ماموران پاسگاه سرخ قلعه با انجام اقدامات فنی و پلیسی در یک عملیات توانستند عامل شرارت و تیراندازی را شناسایی و پس از هماهنگی قضایی در اقدامی ضربتی و غافلگیرانه متهم را در مخفیگاهش دستگیر کنند.

سرهنگ پرنگ با بیان اینکه از متهم یک قبضه سلاح کلاش کشف شد، ادامه داد: این متهم دارای سوابق کیفری، شرارت، ایجاد ناامنی، رعب و وحشت و اخلال در نظم و امنیت عمومی شهروندان در شهرستان قلعه گنج است.

وی گفت: پلیس با اقتدار با هرگونه تخلف و اقدامات خرابکارانه مقابله خواهد کرد.

سرهنگ پرنگ تصریح کرد: نیروی انتظامی با اشراف اطلاعاتی و حضور محسوس و نامحسوس در تمام نقاط اجازه نخواهد داد افراد سودجو و فرصت طلب به اهداف خود دست یابند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: