کد خبر: ۶۹۹۹۰۲
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۵ - ۰۰:۲۶
تعداد بازدید: ۲۰۶
رئیس اداره مسافر اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی گفت: یک شرکت مسافری در بیرجند به دلیل تصادف منجر به فوت 2مسافر ناوگان تحت پوشش این شرکت که آذر ماه 95رخ داد، برای مدت 9 ماه تعطیل شد.
یک شرکت مسافری در بیرجند 9ماه تعطیل شدبه گزارش خبرداغ به نقل از  روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی، مهدی گرجی افزود: پس از بروز یک فقره تصادف خودروی تحت پوشش شرکت مورد نظر در محور بیرجند - سربیشه موضوع در کمیسیون ماده 12 آیین نامه اجرایی تبصره یک ماده 31 قانون رسیدگی شد. 

وی اضافه کرد: این موضوع در کمیسیون تخلف رانندگی مطرح شد که به علت سهل انگاری و کوتاهی در انجام وظیفه محوله( نبود کنترل و بازدید فنی شرکت) رای به تعطیلی شرکت داده شد. 

وی بیان کرد: علی رغم وقوع برخی تصادف، ایمنی ناوگان حمل و نقل عمومی به دلیل نظارت مدیران شرکت ها بالاتر از ناوگان شخصی است و آمار تصادف ناوگان عمومی در دوره هشت ماهه امسال 44 درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل کاهش دارد. 

گرجی بدون اشاره به تعداد تصادف در استان افزود: در حال حاضر 37شرکت مسافربری در استان فعال است و سالانه حدود سه میلیون نفر مسافر با ناوگان عمومی جابجا می شوند. 

وی گفت: با ساز و کارهای قانونی و نظارت اعمال شده فرآیند رسیدگی به تخلف احتمالی شرکت ها و رانندگان از طریق کمیسون های ماده 11و 12در استان و کشور رسیدگی می شود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: