کد خبر: ۶۹۹۸۹۳
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۱
تعداد بازدید: ۶۴۴
فال روزانه سه شنبه 14 دی 1395
متولد فروردین : شما زندگی را بیش از حد ساده و سهل گرفته‌اید، به همین دلیل مشکلاتی ممکن است برایتان پیش بیاید. به صحبت‌های دیگران خیلی اهمیت می‌دهید و از خودتان اراده‌ای ندارید، بخصوص اگر شخصی باشد که شما او را دوست داشته باشید در این صورت بدون هیچ گونه چون و چرایی صحبت‌های او را قبول می‌کنید. با احتیاط بیشتری رفتار کنید زیرا ممکن است راه زندگی شما به خاطر این کوتاهی‌تان تغییر کند.

متولد اردیبهشت : ه در اطراف شما شناورند تا فقط روز تفریح شما را خراب کنند. شما می توانید اجازه دهید ترس بر اعمال تان حکومت کند . از منفی بافی دوری کنید تا تاثیری بر زندگی تان نگذارد. شاید بتوانید مستقیما با مشکل خود روبرو شوید. هر گفتگویی را که می خواهید شروع کنید ابتدا از درستی آن مطمئن شوید چرا که شاید این گفتگو تاثیر بسیار مهمی بر زندگی شما بگذارد.

متولد خرداد
: امروز تغییرات خلقی شما باعث ایجاد مانع بر سر راه شما نمی‌شود. خوشبختانه، شما قادرید که نیازهای شخصی تان را برای خودتان نگه دارید ولی توجه داشته باشید که آنها مزاحم امور کاری شما نمی‌شوند. اما این مسئله به معنای این نیست که شما احساسات خود را نادیده می‌گیرید. فقط قبل از اینکه واکنش نشان دهید بررسی کنید و ببینید چه چیزی مناسب آن موقعیت است. شما نمی‌توانید احساسات تان را کنترل کنید، اما می‌توانید تلاش کنید تا در مواقع سخت و دشوار کمی بر خود مسلط شوید.

متولد تیر : شما زیاد به تغییرات ناگهانی علاقه ندارید چرا که باعث می‌شوند روز و یا حتی زندگی تان متحول شود. بنابراین باورکردنی نیست که وقتی اتفاقی در طول روز برایتان افتاد وهمچنین اگر برنامه های تان به مانعی برخورد کرد بتوانید بسادگی با آنها کناربیایید. حتی ممکن است نیاز باشد که اهداف بلند مدت خود را ارزیابی کنید به خاطر اینکه آنها دیگر با موقعیت‌های کنونی شما جور در نمی‌آیند. خوب است فکر کنید و ببینید که آیا لازم است اهداف جدیدی برای خود ایجاد کنید یا نه؛ اما تا زمانیکه تعادل خود را بدست نیاورده‌اید هیچ تصمیمی نگیرید. حتی اگر این کار چند روزی طول بکشد.

متولد مرداد
: حواستان جمع باشد که برنامه‌هایتان را بر اساس احساسات بی‌ثبات خود پایه‌ریزی نکنید، برای اینکه اگر احساسات شما تغییر کنند، پایه و اساس برنامه‌های شما به هم می‌ریزد. اما حالا تا زمانی که شما روی چیزهایی که می‌خواهید به دست بیاورید تمرکز نکرده‌اید، تفریح کردن نیز فکر خوبی است. به جای اینکه تلاش کنید چیز خیلی متفاوتی را به دست بیاورید، فکر کنید ببینید چه چیزی برای شما بهترین است.

متولد شهریور
: ممکن است شما در اوج احساساتی باشید که همزمان با هم به شما حمله آورده‌اند و این شما را می‌ترساند و از راه بدر می‌برد. بعضی چیزها یا بعضی افراد تمایل و اشتیاق شما را بیدار می‌کنند، اما الان خیلی زود است که بخواهید در برابر آنها واکنش نشان دهید. احتیاط و هوشیاری شما بسیار خردمندانه است،‌ به خاطر اینکه هیجان شما به این منجر می‌شود که براحتی واقعیت و بی طرفی خود را از دست بدهید. قبل از اینکه یکباره به درون موضوعی بپرید، خوب فکرکنیدو آرام داخل آن شوید.

متولد مهر
: هم اكنون شما چنان شخصیت قوی و اعتماد به نفس فوق العاده‌ای دارید كه حتی اگر با مانع هم مواجه شوید اصلاً از شكست نمی‌ترسید. شما وقت ندارید كه با فكر كردن به ناراحتی‌های پیشین خودتان را اذیت كنید. هم اكنون شما باید كارهایی كه قبلاً نیمه كاره انجام داده‌اید و كارهایی كه برای آینده در برنامه‌تان دارید را سر و سامان بدهید.

متولد آبان
: قبول كردن مسئولیت‌های خیلی زیاد ابتدا ممكن است دیگران را تحت تاثیر قرار دهد، اما اگر شما نتوانید كارهایی كه شروع كرده اید را تمام كنید همه چیز تغییر خواهد كرد. خوشبختانه شما هم اكنون می‌توانید وظایف خود را به كارهای كوچكتر تبدیل كرده و به صورت جداگانه روی هر كدام از آنها تمركز كنید. اگر چه یكسره كار كردن شما را خسته می‌كند، اما اگر همین الان مرحله به مرحله كارتان را انجام دهید بعداً راحت خواهید بود.

متولد آذر
: امروز شما شاید به طور خاصی حس و ادراک قوی ای پیدا کرده باشید و یا شاید هم خیال می‌کنید که قدرت بدنی خیلی فوق العاده‌ای دارید!! قدرتهای مثبت کمک می‌کند که ناراحتی احساسی خود و یا افراد دیگر را التیام بخشید. اما لطفا بعد از این کار دچار این توهم نشوید که همه کار می‌توانید انجام دهید!! شاید قدرتهای فوق طبیعی شما واقعی باشند، اما همیشه در دسترس شما نیستند. شاید هم آنها را از دست بدهید فقط برای اینکه بفهمید جهان خیلی بزرگ است و رازهای خیلی زیادی است که هنوز آنها را نشناخته اید.

متولد دی
: ممکن است بعضی اوقات درباره زمان بندی که برای روز خود دارید مراقب و هوشیار باشید اما بهر حال ممکن است بخواهید این شلوغی و آشفتگی را به پایان برسانید. اگر زمانی احساس کردید که نیاز دارید کمی‌خلوت کنید و تنها باشید کار دلخواه خود را انجام دهید. مراقبت از روح و روان خود بسیار مهمتر از انجام وظایف اجتماعی است. اگر از خودتان مراقبت نکنید دیگر چیزی ندارید که به دیگری پیشکش کنید. پس مراقب خودتان باشید!

متولد بهمن : حالا که ماه وارد هفتمین خانه‌تان یعنی خانه «دیگران» شده است، امروز برای شما روز دوستان و روابط است. اگر همکارانتان به اندازه شما کار و تلاش نکنند ممکن است عصبانی شوید، و امروز تلاشهای شما در جهت کمک به آنها را انتقاد به خودشان تلقی می‌کنند. سعی نکنید اشتباهاتی که پیش آمده و انتظاراتتان که آنها برآورده نکرده اند را راست و ریس کنید! فقط نگرش خود را متعادل کرده و جایی را برای بررسی کردن و صحبت کردن در مورد نقصها اختصاص بدهید و به افراد دیگر هم اجازه بدهید آنجا حضور داشته باشند.

متولد اسفند
: تعاملات شما با رئیستان یا فرد دیگری که می‌تواند روی شما کنترل داشته باشد، شاید به آن نرمی ‌که شما دلتان می‌خواهد نباشد. اگر شما برای این فرد که قدرت را در دست دارد احترام قائل باشید، دلتان می‌خواهد از کنترل او چشم پوشی کنید. اما اگر تسلیم فردی شوید که بدون اینکه مهارت‌های لازم برای ریاست را کسب کرده باشد بخواهد قدرت خود را به نمایش بگذارد، مطمئنا به مشکل خواهید خورد. از اعتقادات خود دفاع کنید؛ اگر شما به خاطر اینکه آسایش داشته باشید تسلیم شوید، مطمئنا به زودی مشکلاتی مشابه خواهید داشت.

پرشین فال
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: