کد خبر: ۶۹۹۸۷۷
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۹
تعداد بازدید: ۳۳۰
رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات فرماندهی انتظامی گیلان از شناسایی و دستگیری عامل اغفال زن 31 ساله گیلانی در نرم افزار پیام رسان تلگرام خبر داد.
شناسایی و دستگیری عامل اغفال زن گیلانی در تلگرامبه گزارش خبرداغ ، سرهنگ ایرج محمدخانی گفت: در پی ارجاع یک فقره پرونده از دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان رشت به دادخواهی زن 31 ساله گیلانی مبنی بر اغفال او از طریق تلگرام ، موضوع در دستور کار پلیس فتا قرار گرفت. 

وی افزود: با پی جویی فنی و پلیسی، عامل اغفال این زن در تلگرام که مردی 26 ساله اهل و ساکن تهران بود، شناسایی و دستگیر شد. 

سرهنگ محمدخانی ادامه داد: با توجه به ادله دیجیتالی کشف شده، متهم به صراحت به بزه انتسابی خود و اینکه از طریق تلگرام اعتماد شاکیه را جلب و سپس با دادن وعده ازدواج به او عکس های خصوصی اش را بدست آورد، اعتراف کرد.

به گزارش ایرنا، به گفته رئیس پلیس فتا گیلان، متهم با وسیله قراردادن عکس های شخصی شاکیه و تهدید به انتشار آنها ، قصد اخاذی از او را داشت که پس از دستگیری، پرونده اش برای سیر مراحل قانونی به دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان رشت ارسال شد. 

وی از شهروندان خواست در انتخاب پیام رسان های موبایلی شرکت های بیگانه و استفاده از خدمات آنها، محرمانگی و امنیت اطلاعات شخصی را جدی بگیرند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: