کد خبر: ۶۹۹۸۶۷
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۱
تعداد بازدید: ۱۵۱
پلیس سومالی امروز (دوشنبه) اعلام کرد، یک عامل انتحاری در حالی که سوار خودرو بود، خود را در یک ایست بازرسی، نزدیک پایگاه اصلی هیات صلحبانان آفریقایی در این کشور منفجر کرده که تا کنون دست کم سه کشته برجای گذاشته است.
حمله انتحاری در پایتخت سومالیبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایسنا،  عبدالقدیر حسین، یک مقام پلیس سومالی گفت: یک عامل انتحاری که سوار بر خودرویی بمب‌گذاری شده بود خود را به ایست بازرسی بیرون پایگاه نیروهای آمیسوم کوبید و منفجر شد .

وی خاطر نشان کرد: در این ایست بازرسی نیروهای امنیتی سومالی حضور داشتند.

بر اساس گزارش خبرگزاری آسوشیتدپرس، دست کم سه نفر در اثر این انفجار انتحاری کشته شدند.

این حمله انتحاری در محلی رخ داده که نزدیک به چند مکان مهم شامل فرودگاه بین‌المللی موگادیشو، دفاتر سازمان ملل در این شهر و یک هتل مشهور محل اقامت خارجی‌ها و مقامات بوده است.

همچنین بعد از انفجار این خودروی انتحاری یک انفجار دوم به همراه صدای رگبار سنگین مسلسلها شنیده شده اما جزئیات بیشتری منتشر نشده است.

یک عکاس خبرگزاری رویترز در محل حمله لاشه سوخته خودروی انتحاری و یک خودروی آتش‌گرفته دیگر  را مشاهده کرد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: