کد خبر: ۶۹۹۸۴۷
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۰
تعداد بازدید: ۲۵۵
به نظر می رسد اتفاقات بازی با صبا برای استقلال تمام نشده است.
فیلم صبا-استقلال؛ دردسر تازه برای منصوریانبه گزارش خبرداغ ، استقلالی‌ها تصور کردند با پایان رسیدن محرومیت محمد خرمگاه پرونده بازی استقلال و صبا بسته شده است اما وقتی نامه‌ای به باشگاه استقلال رسید که نشان می‌داد علیرضا منصوریان توسط کمیته انضباطی احضار شده، مشخص شد که استقلالی‌ها باید آن پرونده را بازشده بدانند.

 

ساکت الهامی که در آن پرونده مقصر اصلی شروع شدن درگیری به حساب آمد برای اینکه ثابت کننده او دعوا را شروع نکرده فیلمی را از بازی در اختیار کمیته انضباطی قرار داد که نشان می‌داد سرمربی استقلال دعوا را شروع کرده است به همین دلیل کمیته انضباطی منصوریان را فراخواند تا پاسخگو باشد.

 

خیلی‌ها معتقدند که سرمربی استقلال بیش از حد کنار زمین جنب و جوش دارد و این حرکات او باعث تنش سکوها می‌شود، این انتقادها هم بارها به گوش منصوریان رسیده. شاید هم به همین دلیل است که در چند بازی اخیر منصوریان سعی کرد برای دقایقی روی نیمکت استقلال حاضر شود و به جای او محمد خرمگاه به کنار زمین رفت. حالا اما تاوان حرکت‌های بیش از اندازه سرمربی استقلال کنار زمین شاید همین حضور در کمیته انضباطی باشد.

 

اکثر کارشناسان فوتبال معتقدند که منصوریان به دلیل جوانی دچار یک شتابزدگی کاذب شده و همین مساله او را ناخودآگاه سمت مسائل حاشیه‌ای می‌برد که به نفع او نیست. سرمربی جوان استقلال در جریان بازی بیش از اندازه حواسش به سکوها است و این نکته مهم در نیم‌فصل اول باعث دردسر بزرگی برای او شد و خیلی وقت‌ها او را از اصل ماجرا دور کرد.منصوریان اما برای نیم‌فصل دوم برنامه متفاوتی دارد و انتخاب‌های او در بازی با سپاهان بیانگر این موضوع است. شاید هم سرمربی هیجان زده استقلال به قول خودش برای اینکه مورد انتقاد قرار نگیرد از این پس در بازی‌ها دست به جیب شده و اشاره‌ای به سکوها نداشته باشد.

 

البته منصوریان برای رفتارش در بازی با صبا روز گذشته به کمیته انضباطی رفت و این احتمال وجود دارد که بگو مگوهایش در بازی با نفت هم از سوی کمیته انضباطی لحاظ شود. روز گذشته سرمربی استقلال از خود در کمیته انضباطی دفاع کرد اما معلوم نیست که رای نهایی حسن‌زاده در خصوص این پرونده و شکایت الهامی چه باشد. شاید منصوریان بابت کارهایش محروم شود. اما برای منصوریان که در تیم استقلال شرایط متفاوتی را تجربه می‌کند درس گرفتن از این اتفاقات می‌تواند کمک بزرگی برای ادامه راه باشد.

 

نکته: منصوریان دیروز به همین منظور در کمیته انضباطی حضور یافت اما وقتی با سوال خبرنگاران درباره چرایی حضورش در فدراسیون مواجه شد، گفت: «برای دیدار تاج به فدراسیون فوتبال رفتم.»

 

ایران ورزشی

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: