کد خبر: ۶۹۹۷۸۴
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۰
تعداد بازدید: ۲۲۹
رهبر گروه تروریستی داعش به اعضای این گروه دستور داده تا حملاتشان علیه کشورهای غربی و عربی را تشدید کنند.
دستور البغدادی برای تشدید حملات داعش به کشورهای عربی و غربیبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایسنا، به نقل از شبکه خبری سومریه نیوز، یک منبع محلی در استان نینوا اعلام کرد: ابوبکر البغدادی، سرکرده داعش از رهبران خارجی این گروه خواسته تا باندهای زیرزمینی داعش در کشورهای عربی را احیا کنند و به تشدید حملات علیه تأسیسات نفتی و منافع کشورهای خارجی عضو ائتلاف بین المللی بپردازند.

به گفته این منبع داعش به اعضای "مجلس شورای" این گروه دستور داده به حملات چشمگیر به ویژه علیه کشورهای اروپایی و منافع کشورهای خارجی در جهان عرب بپردازند و کشتار بیشتری را به راه بیندازند.

یک منبع محلی در استان نینوا روز یکشنبه اعلام کرد که داعش به اعضای مهاجر خود دستور داده تا به کشورهایشان بازگردند و برای انجام حملات علیه مقرهای دولتی تشکیل "ولایت‌های عربی" را اعلام کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: