کد خبر: ۶۹۹۷۲۳
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۳
تعداد بازدید: ۱۳۸
مسئول کمیته سیاس جمعیت ایثارگران با تاکید بر اینکه ایثارگران حمایت خود را از تشکیل نیروهای مردمی انقلاب اعلام می‌کند، گفت: ما معتقدیم این تشکل جدیدی است که مورد حمایت احزاب اصولگرا قرار می‌گیرد.
همایش استانی جمعیت ایثارگران اواخر بهمن برگزار می‌شود/ با جبهه نیروهای مردمی انقلاب جلسه‌ای نداشتیمبه گزارش خبرداغ،داوود عامری درگفت‌و‌گو باایلنا، درباره جلسه اخیر شورای مرکزی جمعیت ایثارگران گفت: در این جلسه در مورد تشکیل جبهه مردمی نیروهای انقلاب بحث شد و به طور کلی این جبهه مورد حمایت اعضا قرار گرفت و اعضای درون این جبهه، مورد تایید شورای مرکزی جمعیت ایثارگران هستند.

 او با تاکید بر اینکه ایثارگران حمایت خود را از تشکیل نیروهای مردمی انقلاب اعلام می‌کند، گفت: ما معتقدیم این تشکل جدیدی است که مورد حمایت احزاب اصولگرا قرار می‌گیرد.

مسئول کمیته سیاسی جمعیت ایثارگران درباره اینکه‌ آیا اعضای این جمعیت تمایلی برای پیوستن به این تشکل دارند، بیان‌کرد: اعضای موسس جبهه مردمی انقلاب باید خودشان تشخیص دهند که چه کسانی به این گروه وارد شوند آن‌ها متشکل از یک جمع ده نفره هستند که برای برنامه‌های خود تصمیم می‌گیرند و همه جا هم گفته‌اند نمی‌خواهند در عرض احزاب حرکت کنند بلکه در جهت کمک به وحدت نیروهای انقلاب حرکت می‌کنند و خود را فرا‌تر از حزب می‌دانند.

او افزود: جبهه نیروهای انقلاب هنوز برنامه نهایی خود را اعلام نکرده اما تا همین حد که اعلام شده مورد تایید ایثارگران قرار دارد.

 عامری در پاسخ به اینکه آیا این تشکل برای فعالیت خود با جمعیت ایثارگران و یا شورای ائتلاف اصولگرایان مشورتی داشته بیان کرد: آن‌ها ادعا دارند که انقلابی هستیم و امکان دارد از جناح‌های مختلف افرادی از سلایق متفاوت را در درون خود بپذیرند ولی ادعای اینکه به چه جناحی تعلق دارند در جمع آن‌ها مطرح نبوده است و هنوز با جمعیت ایثارگران جلسه‌ای نداشتند و صحبتی نشده است.

مسئول کمیته سیاسی ایثارگران درباره اینکه اگر تشکل جبهه نیروهای انقلاب همراهی با اصولگرایان نداشته باشد واکنش آن‌ها چیست، افزود: همه اصولگرایان اعم از موتلفه، ایثارگران، رهپویان و پایداری و جبهه پیروان اعلام کردند که از وحدت و ائتلاف حمایت می‌کنند و جبهه مردمی نیروهای انقلاب هم‌‌ همان اهداف کلی را دارد و خود را منحصر به گروه‌های خاص نکرده و مدعی است که گروه مردمی بوده و در این زمینه کار می‌کند.

او ادامه داد: برای ایثارگران مسائل انقلاب از همه چیز مهم‌تر است و حال که گروهی آمده و حرف‌های حقی که به دنبال آن هستیم مطرح می‌کند، دوستان حساسیتی نداشتند که حتما به اسم ما باشد و سهم خواهی کنند بلکه با توجه به برنامه‌های خوبی که ارائه شده از آن‌ها حمایت می‌کنیم.

 عامری با اشاره به اینکه در جلسه شورای مرکزی نشست استانی جمعیت تجزیه و تحلیل شد، گفت: نشست استانی جمعیت ایثارگران در اواخر بهمن یا اوایل اسفند برگزار می‌شود و برای معرفی گزینه منتظر برنامه جبهه مردمی نیروهای انقلاب هستیم تا اگر ایده جدیدی برای جمع بندی نیروهای انقلابی دارند، ارائه دهند.

عضو شورای مرکزی ایثارگران بیان کرد: برای جمع بندی و معرفی گزینه نهایی یک سری برنامه‌ها وجود دارد که هنوز به جمع بندی نرسیدیم، اما دنبال این هستیم که از ظرفیت نیروهای انقلابی و دلسوز نظام استفاده کنیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: