کد خبر: ۶۹۹۷۰۵
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۵ - ۲۳:۵۵
تعداد بازدید: ۱۵۱
رییس‌جمهور گفت: من به خاطر این تخریب‌هایی که علیه دولت صورت می‌گیرد، ناراحت نیستم مردم ما باهوش هستند و قصد آن‌ها را می‌فهمند این افراد خودشان ضرر می‌کنند.
از هجمه‌ها ناراحت نیستم/تخریب‌کنندگان دولت، ضرر می‌کنندبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، روحانی در گفت‌وگو تلویزیون خود گفت: امسال در مراسم ۱۶ آذر بسیار خوشحال بودم افراد مختلف از جناح‌های مختلف آمدند و سخنرانی کردند و حدود ۳۹۰ جلسه در سالروز ۱۶ آذر برگزار شد.

او افزود: خود من در دانشگاه تهران سخنرانی کردم ۱۳ نفر از دانشجویان در این مراسم آمدند و مطالبشان را بیان کردند و ۱۰ نفر آن‌ها با لحن بسیار تند وسه نفر آن‌ها با لحن معتدل نظرات خود را مطرح کردند. فکر نمی‌کنم که هیچ کجای دنیا مسئول دستگاه اجرایی بنشیند و دانشجویان و افراد مختلف نظرات خود را به این گونه ابراز کنند و گاهی هم از نقد جلو‌تر بروند.

روحانی در ادامه با اشاره به برخی تخریب‌هایی که علیه دولت صورت می‌گیرد، گفت: من به خاطر این تخریب‌هایی که علیه دولت صورت می‌گیرد، ناراحت نیستم مردم ما باهوش هستند و قصد آن‌ها را می‌فهمند این افراد خودشان ضرر می‌کنند. من ناراحتم چرا اخلاق را زیر پا می‌گذارند چرا دروغ می‌گویند ما باید راستگو و درستکاری را در کشور ترویج کنیم و وحدت بیشتری داشته باشیم این مساله می‌تواند خطرناک باشد دولت توجه ویژه‌ای به این مساله دارد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: