کد خبر: ۶۹۹۷۰۴
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۵ - ۲۳:۵۴
تعداد بازدید: ۲۰۲
رییس‌جمهور در گفت‌وگوی تلویزیونی از کاهش نرخ ارز در بودجه سال اینده خبر داد.
نرخ ارز در بودجه سال آینده کاهش پیدا می‌کندبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، حسن روحانی در پاسخ به این پرسش مجری مبنی بر اینکه شب گذشته رییس بانک مرکزی در برنامه تلویزیونی توضیحاتی درباره نرخ ارز متعادل ارائه کرد. آیا این نرخ متعادل نزدیک به همین عددی است که در بازار است، اظهار کرد: قطعا پایین‌تر خواهد بود. ما در محاسباتی که در جلسه اقتصادی در گذشته داشتیم رقمی که در جلسات بسته شد این نبود.

رییس جمهور در مورد اینکه بودجه سال آینده کشور با دلار چند تومانی بسته شده است، خاطرنشان کرد: در بودجه ذکر نمی‌شود که قیمت دلار چقد خواهد. اما رقم درنظر گرفته شده حدود سه هزار و سیصد است. این نرخ ارز فعلی قطعا کاهش می‌یابد. برای دولت ثبات بازار از هرچیزی واجب‌تر است و مهم‌تر از بحث درآمد دولت، ثبات بازار و قطعیت اقتصاد است تا مردم و فعالان اقتصادی اعتماد بیشتری داشته باشند.

روحانی افزود: ما در یورو شاهد افزایش قیمت آنچنانی نیستیم اما دلار و ارزهای وابسته به آن در این ۸- ۹ ماه و از مرداد ماه به این سمت رشد داشتند و طبیعی است که قیمت ارز مقداری بالا رود اما این رشد قیمت فعلی دوام نخواهد آورد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: