کد خبر: ۶۹۹۶۸۹
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۰
تعداد بازدید: ۴۱۹
این جشن در کره‌شمالی،‌ کره‌جنوبی، روسیه، هنگ کنگ، مالزی و سنگاپور نیز برگزار شد. حدود ۱.۵ میلیون نفر در استرالیا به تماشای آتش‌بازی نیمه شب در سیدنی پرداختند.
میلیاردها نفر شب گذشته به استقبال آغاز سال نوی ۲۰۱۷ میلادی رفتند؛ از چین تا استرالیا و لندن؛ ‌حتی مردم کره شمالی نیز صحنه‌های آتش‌بازی را تماشا می‌کردند. 

به گزارش خبرداغ به نقل از آفتاب ،  در سیدنی، بر روی صفحه نمایش بزرگی آتش‌بازی نشان داده می‌شد. همچنین، تهدیدات تروریستی در ماه‌های اخیر سبب شده بود تا در بسیاری از کشورهای اروپایی مراسم جشن سال نو میلادی با اتخاذ تدابیر امنیتی بیشتر برگزار شوند که یکی از خصوصیات منحصر بفرد و متفاوت جشن امسال با سال‌های گذشته بود.

این جشن در کره‌شمالی،‌ کره‌جنوبی، روسیه، هنگ کنگ، مالزی و سنگاپور نیز برگزار شد. حدود ۱.۵ میلیون نفر در استرالیا به تماشای آتش‌بازی نیمه شب در سیدنی پرداختند. 

دو ساعت پس از آن در توکیو،  مردم با به پرواز درآوردن بادکنک سال نوی میلادی را جشن گرفتند. در اوکلند پرجمعیت‌ترین شهر نیوزیلند نیز حدود پانصد کیلو مواد آتش‌بازی مصرف شدند؛ آن‌هم تنها ظرف مدت پنج دقیقه باقی‌مانده به‌آغاز سال ۲۰۱۷. 

همچنین، در کره شمالی نیز تماشاگران در میدان کیم ایل سونگ به تماشای مراسم آتش‌بازی نشستند. در چین نیز مراسم در پارک المپیک پکن برگزار شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: