کد خبر: ۶۹۹۶۶۹
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۹
تعداد بازدید: ۲۳۶
مهاجم تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز، گفت: این نظر لطف کارلوس کی‌روش است که بار دیگر من را به تیم ملی دعوت کرد. امیدوارم بار دیگر بتوانم نظر مثبت کی‌روش را جلب کنم.
امیدوارم بازهم بتوانم نظر مثبت کی‌روش را جلب کنمبه گزارش خبرداغ ، فرزاد حاتمی در مورد اینکه بار دیگر توانست اعتماد کارلوس کی‌روش را برای دعوت به تیم ملی جلب کند، گفت:  این نظر لطف کارلوس کی‌روش است که بار دیگر من را به تیم ملی دعوت کرد. امیدوارم بار دیگر بتوانم نظر مثبت کی‌روش را جلب کنم.

 

وی در مورد اینکه قبل از جام جهانی هم به تیم ملی دعوت شده بود، اظهار داشت: یک دوره  قبل از جام جهانی و یک دوره بعد از آن به تیم ملی دعوت شدم. به هر حال برای هر بازیکنی باعث افتخار است که بتواند در تیم ملی حضور داشته باشد.

 

مهاجم تراکتورسازی در ادامه خاطرنشان کرد: امیدوارم تیم ملی اردوی خوبی در امارات داشته باشد و بتوانیم با یک انرژی خوب خودمان را آماده کنیم.

 

حاتمی در مورد پیروزی تراکتورسازی در دیدار روز گذشته مقابل ذوب آهن، تصریح کرد: مقابل ذوب آهن عملکرد خوبی داشتیم. بازی دیروز یکی از جذابترین مسابقات سال‌های اخیر فوتبال ایران بود.  آخرین مسابقه جذابی که با این شرایط در لیگ فوتبال ایران دیدم مسابقه سپاهان و استقلال بود که استقلال با نتیجه 4 بر 3 به پیروزی رسید. این بازی دو گل در دقیقه 120 یک گل در دقیقه 90 و پنالتی و اخراج داشت. جا دارد به سعید آذری مدیرعامل و مجتبی حسینی سرمربی ذوب آهن بابت تیم قدرتمندی که تشکیل دادند تبریک بگویم.

 

فارس

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: