کد خبر: ۶۹۹۳۷۶
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۳
تعداد بازدید: ۵۸۳
رئیس پلیس راهور تهران بزرگ خبر داد؛
از امروز تا سه شنبه هفته جاري افزايش زمان و محدوده طرح ترافيك پایتختافزايش آلاينده ها در آسمان شهر تهران ، محدوده طرح ترافيك را به محدوده زوج و فرد افزايش داد.

به گزارش خبرنگار انتظامی خبرداغ؛ سردار دكتر محمد رضا مهماندار رييس پليس راهور تهران بزرگ در اين باره اظهار داشت: با اعلام و تصميم كميته اضطرار شهر تهران با عنايت به افزايش آلاينده ها در آسمان شهر تهران، از روز شنبه ١١ دي ماه محدوده طرح ترافيك به محدوده زوج و فرد افزايش پيدا خواهد كرد و  اجراي اين طرح بر اساس مصوبه تا روز سه شنبه ادامه خواهد داشت.

مهماندار افزود : بر اين اساس زمان طرح ترافيك نيز تا ساعت ١٩ ( ٧ عصر) افزايش زمان خواهد داشت. از اين رو خودروهايي كه قصد ورود به محدوده زوج و فرد را دارند بايستي داراي طرح ترافيك باشند در غير اين صورت توسط دوربين هاي نصب شده در اين محدوده و البته عوامل پليس راهور تهران بزرگ  فعال و حاضر در محل ، اعمال قانون خواهند شد.

رييس پليس راهور تهران افزود: ضمنا همكاران من در اجراي اين  طرح حضور مستمر و فعال  خواهند داشت و ضمن جلوگيري از ورود خودروهاي غير مجاز با خودرهاي فاقد معاينه فني، پلاك مخدوش و دودزا تشديد برخورد و اعمال قانون خواهند نمود.

سردار مهماندار در پايان گفت: توصيه من به همه همشهريان عزيز تهراني استفاده از حمل و نقل عمومي در روزهاي آلايندگي هوا و عدم خروج غير ضروري  سالمندان و كودكان از منازل در اين چند روز است . من و همه همكارانم با فعاليت شبانه روزي به دنبال ايجاد  آسايش روحي و رواني  هنگام تردد و عبور و مروربراي مردم عزيز تهران هستيم و اين اطمينان را داريم كه در اين طرح نيز اين عزيزان با ما همراه  و همگام خواهند بود .

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: