کد خبر: ۶۹۹۳۷۴
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۵
تعداد بازدید: ۱۸۹
مدافع استقلال خبر جدایی اش از این تیم را تکذیب کرد و گفت: «نمی دانم چطور این خبر را به نقل از مدیر برنامه هایم با قطعیت بیان کرده اند در صورتی که اصلا چنین نیست.»
خبر جدایی ام از استقلال کاملا کذب است / چند پیشنهاد برای جذب من به باشگاه رسیدهبه گزارش خبرداغ ، میثم مجیدی درباره شایعه جدایی اش از استقلال اظهار داشت: «این خبر کاملا کذب است. نه من و نه مدیر برنامه هایم چنین صحبتی را با هیچ رسانه ای مطرح نکردیم. من اصلا نمی دانم چطور این خبر را به نقل از مدیر برنامه هایم با قطعیت بیان کرده اند در صورتی که اصلا چنین نیست.»

 

وی افزود: «فعلا هیچ صحبتی بابت جدایی من از استقلال نیست و تمام تمرکزم روی شروع تمرینات این تیم است. چند پیشنهاد برای جذب من به باشگاه رسیده اما فعلا هیچ تصمیمی برای جدایی از استقلال ندارم و کارم را با قدرت پیش می برم.»

جام نیوز

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: