کد خبر: ۶۹۹۳۷۲
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۴
تعداد بازدید: ۶۲۳
با بازارگرمی فوتبالیست نمی شوید؛
کاپیتان اسبق پرسپولیس تیم ملی گفت: «در لیگ کشورمان بازیکنانی را داریم که بیش از 10 و 15 سال است برای تیم هایشان موثر هستند چون زندگی حرفه ای دارند و زود تشکیل خانواده داده اند و تمرکزشان به خانواده و شغلشان است.»
عابدزاده: رفتیم لیسبون تا یلدا کنار امیر باشیم / نمایندگی انحصاری یک برند ورزشی در ایران متعلق به من استبه گزارش خبرداغ ، احمدرضا عابدزاده که دو روز قبل از پرتغال به تهران بازگشت درباره علت سفرش به این کشور اظهار داشت: «به دو دلیل به پرتغال سفر کردم. مهم ترین علتش دیدن پسرم بود که ماه ها از هم دور بودیم و طبق برنامه ای که از قبل ریخته بودیم همه اعضای خانواده شب یلدا را در لیسبون و منزل امیر کنار یکدیگر سپری کردیم.»

 

وی ادامه داد: «دلیل دوم سفرم به پرتغال مذاکره ای بود که از قبل با یک برند تولیدکننده لوازم ورزشی و در عین حال تولید تخصصی پوشاک دروازه بان ها داشتم و در آنجا بعد از ملاقات حضوری و ایجاد توافقات لازم قرارداد رسمی با این شرکت بستم و اکنون نمایندگی انحصاری این برند در  ایران متعلق به من است. دروازه بانی پستی بسیار حساس است و دروازه بان باید از تجهیزات روز دنیا استفاده کند. دستکش های این تولیدی قدرت جذب بیشتر توپ های امروزی را دارند و در حال حاضر بهترین دروازه بان های دنیا از این دستکش ها استفاده می کنند و این هم جدا از بحث شغلی کاری است که به درد کار دروازه بانی کشور خودمان می خورد.»

 

کاپیتان اسبق فوتبال تیم ملی درباره بحث های نقل و انتقالات نیم فصل لیگ برتر خاطرنشان کرد: «بازیکن با بازارگرمی و شلوغ بازی رسانه ها فوتبالیست نمی شود. فوتبالیست یعنی بازیکنی که حداقل 10 سال برای تیمش موثر و خوب باشد. همین الان در لیگ کشورمان بازیکنانی را داریم که بیش از 10 و 15 سال است برای تیم هایشان موثر هستند چون زندگی حرفه ای دارند و زود تشکیل خانواده داده اند و تمرکزشان به خانواده و شغلشان است. در سال های گذشته خیلی ها با سروصدای زیاد جذب تیم های محبوب پرسپولیس و استقلال شده اند اما بعد از مدتی شاهد بودیم کارایی لازم را نداشتند. فوتبالیستی مورد احترام همیشگی هواداران پرسپولیس و استقلال است که مسایل مالی در اولویتش نباشد و با عشق و علاقه و کار تاکید می کنم و کار درست و خوب سال ها برای تیمش موثر و مفید باشد. بازیکنی که دو سال خوب باشد و بعد با اجاره یک آپارتمان لوکس و خریدن یک ماشین مدل بالا فوتبالش در زمین تمام می شود برای خودش ارزش و احترام قائل نیست و احترام و اعتبارش نزد هواداران فوتبال نیز ماندگار نمی ماند.»

 

وی درباره پیش بینی اش از دور برگشت لیگ برتر و تیم قهرمان عنوان کرد: «فکر می کنم در دور برگشت لیگ برتر بازی های جذابی را شاهد باشیم. دلیلش هم این است که رقابت میان تیم ها نزدیک است و امیدوارم این بازی ها به تیم ملی در راه صعود مقتدرانه به جام جهانی هم کمک کند.»

 

عابدزاده خاطرنشان کرد: «شخصا فکر می کنم پرسپولیس شانس اول قهرمانی لیگ برتر است. این تیم در نیم فصل بازی های خوبی را ارائه کرد و شایسته ترین تیم برای قهرمانی است. بازی های چشم نواز پرسپولیس هوادارانش را امیدوار کرده است.»

کاپ

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: