کد خبر: ۶۹۹۳۳۲
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۵ - ۲۳:۱۰
تعداد بازدید: ۶۴۴
فال روزانه شنبه 11 دی 1395
متولد فروردین : اگرچه امروز در دنیای شما هم چیز بهتر شده است، شما می‌توانید مسئولیت مقاصد شخص دیگری که شرایط نسبتاً بدی را به وجود آورده را قبول کنید. شاید شما در ارزیابی‌تان در مورد روشی که می‌توانید با افراد محتاط به طور مؤثرکار کنید، بیش از حد خوش بین باشید. معامله کردن با خودت اکنون نیرنگ آمیز است، برای اینکه گرایش شما به زیاد صحبت کردن احتمالاً علائم هشدار را برایتان خواهد فرستاد.

متولد اردیبهشت : اکنون خورشید به سوی هشتمین خانه صمیمت در ماه شما حرکت می‌کند، و می‌تواند فعالیتهای اساسی شما را فعال و غنی سازد. شما معمولاً دوست دارید بفهمید که چه کاسه‌ای زیر نیم کاسه است، چه چیزی در این راز نهفته است، و در سمت دیگر ماه چه خبر است. خودشناسی با تحقیق کردن در مورد خود انسان به دست می‌آید. از کلام استفاده کنید تا راه ورود را بیابید، اما سپس از احساستان استفاده کنید تا به جوهره واقعی برسید.

متولد خرداد
: شما امروز بر سر دوراهی قرار گرفته اید. شاید دلتان بخواهد که با عجله از این دوراهی بگذرید، بنابراین می‌توانید از شر آن خلاص شده و مسیر دیگری را برگزنید. اما وقتی که شروع می‌کنید، می‌بینید که راه‌های بسیار زیادی از آنها منشعب می‌شود و آن راهی که شما در زندگی تان برمی‌گزینید تاثیرات طولانی مدتی خواهد داشت. بنابراین چیزی که ابتدا بر اساس حس و غریزه آغاز می‌کنید تا مدتها می‌تواند تاثیرات خود را داشته باشد. مهم نیست که چقدر از کارتان لذت می‌برید؛ فقط نباید عجله کنید. همه چیز را به حال خود بگذارید، زمان آن را حل می‌کند.

متولد تیر : اگر تمام اهداف امروز شما تغییر کرد ممکن است باز هم قادر نباشید که فهرست قرار ملاقات‌های سابق خود را تغییر دهید. اما این ارزش استرس وعصبانیت را ندارد؛ فقط دقیقا طبق آنچه که قرار گذاشته‌اید مطابق وظایف تان پیش بروید. نیازی نیست که کسی بداند شما چه فکر می‌کنید؛‌ حتی اگر قلب شما با کاری که دارید می‌کنید در ارتباط است. اما سعی کنید برای مدت زیادی افکار خود را در قلب تان نگاه ندارید برای اینکه زمانیکه آنها را بیرون می‌ریزید احساس راحتی و آزادی بیشتری خواهید کرد.

متولد مرداد
: شما یکی از فرصتهای خوب در زندگیتان را از دست داده‌اید و خیلی هم از این اتفاق ناراحت نیستید. اگر شما خودتان را به دست تقدیر بسپارید و منتظر اتفاقاتی باشید که در آینده رخ می‌دهند، این فرصت دوباره به شما رو خواهد کرد. این اتفاق مثل ملاقاات کردن افرادی می‌ماند که شما نمی‌دانید آنها کی و کجا به سراغ شما می‌آیند. هنوز تا آن موقع شما کارهای زیادی برای انجام دادن دارید، پس سر خودتان را شلوغ نگه دارید.

متولد شهریور
: امروز یك سوء تفاهم كوچك بین شما و خواهر و یا برادرتان ممكن است شما را از مسیر اصلی تان منحرف كند و مجبور باشید انرژی تان را صرف حل كردن این مشكل بكنید. اگر شما خواهر و برادر ندارید ممكن است با یك دوست و یا با همسایه تان اختلاف پیدا كنید. یكی از روش‌های به حداقل رساندن مشكلات اجتناب از غیبت كردن است، چراكه صحبتهای بی دلیل درمورد افراد دیگر زمینه مناسبی را برای شروع یك مشاجره و دعوا فراهم می‌كند.

متولد مهر : اگر چیز جدیدی به ذهنتان می‌رسد خیلی زود در طول روز آنها را ابراز کنید. اگرچه افکار شما رشد پیدا می‌کنند، شما بیشتر از فشار آوردن نیاز به برقراری ارتباط با آنها دارید. اگر شما مدت زمان زیادی منتظر بمانید فرصت رسیدن به خیلی از چیزها را خواهید داشت. اگر شما رک باشید و فکر بازی نیز داشته باشید می‌توانید به بهترین نتایج نائل شوید. اطرفیان شما از صداقتتان قدردانی خواهند کرد، حتی اگر بهشان زیان رسانده باشد.

متولد آبان : شاید این روزها شما دوست داشته باشید كه رابطه نزدیكتری با افراد خانواده‌تان داشته باشید. ممكن است شما فكر كنید كه در تصمیم گیری‌هایتان شكست خورده‌اید، برای اینكه زندگی طبق انتظارات شما پیش نمی‌رود. اما مقایسه كردن آرزوهای قبلی‌تان با واقعیت حاضر كار اشتباهی است؛ این دو مقوله كاملاً با هم متفاوتند. زندگی كردن در زمان حال بهتر از سفر كردن در گذشته است.

متولد آذر
: به نظر می‌رسد اگر امروز واقعا ابرهای تیره از آسمان زندگی شما کنار بروند و آسمان تان صاف شود، ‌شما بتوانید دید روشنی از اتفاقاتی که در آینده برایتان می‌افتد داشته باشید. شما تا حدی قادر به دیدن چیزهایی که می‌خواهید هستید و می‌دانید که چگونه باید به آنهادست یابید، همچنین این توانایی را دارید که برای رسیدن به آنها از هر راهی که می‌خواهید بروید. این امر به شما اجازه می‌دهد تا بتوانید برای خودتان اهداف متعالی و بزرگی در نظر بگیرید و با کمی پشتکار و در عین حال شانس،‌ قادر خواهید بود که رویاهای همیشگی خود را معنی ببخشید و آنها را محقق سازید.

متولد دی
: ممکن است احساس کنید که نیاز است در رابطه با کاری که اخیرا انجام داده‌اید توضیحی بدهید اما قبل از اینکه احساس پشیمانی و تاسف کنید انگیزه خود را از این کار مشخص کنید. اگر واقعا از حدو حدود خود خارج شده‌اید عذرخواهی لازم است. اما کاری انجام ندهید که بعد وانمود کنید از انجام آن متاسف هستید. به یاد داشته باشید شما مسئول این نیستید که دیگران چگونه به رویکرد مستقیم شما واکنش نشان می‌دهند.

متولد بهمن
: اکنون خورشید به سوی هشتمین خانه صمیمت در ماه شما حرکت می‌کند، و می‌تواند فعالیتهای اساسی شما را فعال و غنی سازد. شما معمولاً دوست دارید بفهمید که چه کاسه‌ای زیر نیم کاسه است، چه چیزی در این راز نهفته است، و در سمت دیگر ماه چه خبر است. خودشناسی با تحقیق کردن در مورد خود انسان به دست می‌آید. از کلام استفاده کنید تا راه ورود را بیابید، اما سپس از احساستان استفاده کنید تا به جوهره واقعی برسید.

متولد اسفند
: شما در این روزها مدام به فکر گسترش محیط کاری یا شغلی خود هستید و می‌خواهید کارتان را توسعه بدهید، توصیه می‌کنیم با احتیاط این کار را انجام دهید زیرا تنوع و ﺁغاز کارهای جدید بسیار برای شما مثمر ثمر خواهد بود. بهتر است با واقعیت‌های زندگی کنار بیاید نه این که مدام در پی این موضوع باشید که ﺁنها را رد کنید و یا این که ازﺁ نها فرار کنید. در روزهای ﺁینده سورپریزهای بسیاری منتظر شما هستند.

پرشین فال


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: